איך לטפח את הריסים בצורה מושלמת

איך לטפח את הריסים
ריסים מגנים על העיניים מפני אבק, חול ופסולת. מלבד והם מהווים מחסום מגן לעיניך, הם גם מעניקים מתיחה מיידית לאיפור העיניים. לעיתים, גורמים שונים – בין אם זה עלייה בגיל או מצב רפואי בסיסי כמו היפוטריכוזיס – יכולים לגרום לריסים לנשור ולהיות רזים , אם אתן מנסות להאריך ריסים באופן טבעי, יש כמה תרופות ביתיות המגובות מדע שעשויות לעבוד ואם בכל זאת תרצו לבחון את האופציה של ריסים להדבקה תוכלו לקרוא על כך מטה.

שמן קיק

בשמן הקיק יש חומצה מסויימת שהוכחה מחקרית כי היא תורמת להארכת הריסים לכן אם תבצעו מריחה על הריסים תוכלו לחוש בהבדל לאורך זמן. עם זאת, מקרה קליני מראה כי צמיגות גבוהה של שמן קיק עלולה לגרום לשיוך שיער וליובש קיצוני לפיכך, התייעצי עם רופא עור לפני שתנסי תרופה זו. תקחי כפית אחת  של שמן קיק בכבישה קרה וכמה צמר גפן. לפני שמורחים שמן קיק, יש לנקות את הריסים ביסודיות במים ולייבש אותם עם חומר ניקוי עדין. טובלים את צמר גפן בשמן קיק בכבישה קרה ומורחים אותו לאורך קווי הריסים העליונים והתחתונים. הימנעי מכניסת שמן לעיניך. השאירי אותו למשך הלילה ושטפי אותו למחרת בבוקר.

ויטמין e 

ויטמין e הוא נוגד חמצון רב עוצמה התרכובת שיש בויטמין הזה מסייעת לגדילת השיער ניתן למרוח את הוויטמין באופן מקומי על הריסים או לחילפין לבלוע אותו כקפסולה בשעור הבוקר. ויטמין זה מסייע לפעולות נוספות לגוף מייצר תאים חדשים ועוזר גם לעור בפנים. אם כבר אתן מטפחות את אזור העיניים אולי תוסיפו לשגרת הטיפוח גם מריחת שמן או ויטמין על הגבות ולאחר מכן תעברו עליהן באמצעות מסרק גבות.

מהו טיפול הארכת ריסים?

אם בכל זאת תרצו לבחור בשיטה אחרת חשוב שתדעו מהו טיפול הארכת ריסים. טיפול הארכת ריסים כולל מריחת ריסים סינתטיים בודדים על כל ריס טבעי כדי להוסיף עוד אורך ונפח. הם מושלמים לחגים, לאירוע גדול או סתם ריסים מושלמים במהלך שגרת היום. לוקח בערך שעה וחצי לשים של סט מלא. ישנן וריאציות שונות של אורכים ועוביים שתוכלו לבחור בהן לאחר התייעצות ראשונית עם המטפל בכדי לקבל את המראה הרצוי. ניתן גם  לבחור בחצי סטים או סתם ריסים פינתיים – תלוי איזה מראה תרצי יותר טבעי או יותר דרמטי.

תוספות ריסים נמשכות בדרך כלל כמו מחזור החיים של הריסים הטבעיים, שנמשך בין 4-6 שבועות. עם זאת, כדי להימנע ממראה לא מדויק כשהם גדלים, רוב מכוני הריסים בדרך כלל ממליצים על טיפול נוסף לאחר שבועיים או שלושה, כדי לשמור על הריסים מלאים ואחידים לחלוטין. כדי למנוע נזק לריסים הטבעיים, תוספי הריסים יוסרו בצורה הטובה ביותר באופן מקצועי על ידי הקוסמטיקאית או המטפל. מורחים מסיר ג'ל או קרם מיוחד והתהליך לוקח בדרך כלל בין 10-15 דקות.עם זאת, בחלק מהסלונים יש מסיר ביתי, לכן כדאי לבדוק עם הקוסמטיקאית אשר פונים אליהם אם זו אפשרות.

איך לשמור על הארכת ריסים?

לאחר שעשיתן טיפול להארכת ריסים תרצו לשמר אותן ככל האפשר. ב24 שעות הראשונות התרחקו ממים ודברים הכוללים חום כגון סאונות וכדומה על מנת לא לפגוע בהדבקה החדשה בנוסף הימענו מכל מוצר שהוא על בסיס שמן סביב העיניים ועל הריסים עצמם במיוחד מסירי איפור שלרוב יש בהם שמן לכן וודאו שאתן רוכשות מסיר איפור מתאים. כאשר אתן קמות בבוקר במיוחד אם מדור בהלחמת ריסים מלאה אתן תבחינו שהריסים מעט רופפים ולכן רצו להשתמש במברשת סלילית קטנה בכדי להחזיר אותם למקומם הימנעו ממריחת מסקרה על גבי הריסים.

טבעי או מלאכותי 

בין אם ביצעתן הלחמת ריסים או רכשתן ריסים להדבקה, ובין אם הריסים שלכן טבעיים לחלוטין תמיד חשוב שתטפחו אותם במידה מסויימת לא רק בשביל המראה אלא גם ברמה הבריאותית . בכדי לשדרג את המראה שלכם או להבליט אותו תוכלו תמיד לבחור עדשות צבע שיוסיפו טוויסט מגניב למראה כללי.