מדוע אנשים משתמשים במסכת זהב לפנים

מסכת זהב לפנים
מרבית מגמות היופי באינסטגרם נעלמות במהירות כשאנחנו גוללים בין העדכונים שלנו – יוצאת מן הכלל היא מסיכת הפנים מזהב. מיזוג הטכנולוגיה האחרונה בתחום מסיכות הפנים יחד עם סגולות הריפוי העתיקות של זהב,יצר מצב בו התוצאות מדברות בעד עצמן ומוכיחות כי מדובר ביותר מסתם טרנד זמני. לזהב יש הרבה יתרונות בכל מה שקשור לעור במיוחד מאחר והוא תורם לעידוד ייצור רמות הקולגן הטבעיות והפחתת אובדן קולגן לטווח ארוך.

על מה משפיעה מסכת זהב לפנים?

היתרונות לטווח הקצר הם שהפכו את מסכת זהב לפנים למוצר לעור החיוני להכנה לפני כל אירוע וגם לשגרת הטיפוח. זהב מסייע בהגברת המיקרו-סירקולציה של העור ומשאיר אותו נמרץ וזוהר. הזהב הוא גם אנטי בקטריאלי וגם אנטי דלקתי. הוא עוזר בטיפול בזיהומי עור ובאקנה כמו גם בהגברת חידוש התאים . חלקיקי ננו-זהב אף הוכחו כבעלי השפעה מייצבת על החומרים הפעילים, מה שהופך אותם לחזקים יותר בשילוב איתם.

המסיכות מרעננות את העור ומשאירות אותו רגוע עם מספיק לחות כדי לדלג על קרם לחות. ישנה גם מסכת שיקום לסביבת העין הממריצה זהב 24 קראט ואצות ניקוי רעלים, מחייה את אזור העיניים העדין לאחר יום ארוך או חוסר שינה. זה טוב במיוחד להרגעת העור לאחר טיסות ארוכת טווח. בנוסף מסכות הזהב הקלאסיות מציעות תיקון ברק העור על מנת ליצור נקבוביות חזקות יותר ועור מבריק וזוהר.

סוגי מסכות

מסכת זהב קרם

מסכות קרם מגיעות בצנצנת ויש למרוח אותן על הפנים בעזרת מברשת (הימנעו משימוש באצבעותיכן, מכיוון שהן יכולות להפיץ חיידקים). המסכה נותרת פעילה עד שהיא מתייבשת ואז יש לשטוף אותה במים – תהליך שעלול ללכלך קצת מסכות קרם הן הסוג החסכוני ביותר מיכל יחיד שיש בו כמה סוגי חומרים פעילים.

מסכות יריעת בד

אלו מסכות זהב לפנים שהכי קל להוריד ולשים מאחר והן מגיעות כיחידה אחת נפרדת ואילו כל מסיכה עטופה בשקית משלה. יש להן חתכים מותאמים לעיניים לפה ולאף ופשוט מצמידים אותן עם קצת לחץ לפנים.  לרוב הן מגיעות באריזות של כמה יחידות בחבילה , אך ניתן לעיתין לקנות ביחידות נפרדות וכך כל פעם לנסות סוג חדש של מסכה.

אלו התצורה הכי יקרה של מסכות הזהב ומצד שני הכי נוחה.

מסכות פילינג זהב

מסכות פילניג מגיעות בדרך כלל בשפופרת. כמו מסכות קרם,מורחים אותן על הפנים בעזרת מכחול ונותנים להן להתייבש. עם זאת, הסרת מסיכת פילינג היא תהליך פשוט ונקי יותר בהשוואה למסכת קרם כפי שהשם מרמז, מסכת יורדת בקילוף ובאחידות . החסרון הוא שסוג מסכה זו אינה חסכונית כמו מסכת קרם.

שדרוג לאחר מסכת זהב

לצד השימוש במסכת זהב שמתאימה לכן השלימו את תהליך הטיפוח לפני היציאה מהבית באמצעות עדשות צבע לצד עפרון לגבות. לאחר הורדת מסכת הזהב אתן תבחינו בשינוי מיידי בים אם זה זוהר העור או הפחתת אדמומיות האקנה  ולכן זה יהיה בדיוק הזמן הנכון לשים מוצרים משדרגים בכדי להבליט ולהדגיש את המראה המטופח שלכם באותו היום.

גם העפרון וגם עדשות הצבע מגיעים בצבעים וגוונים שונים כך שתוכלו להתייץ או לקרוא באינטרנט על צבע העדשה המתאים לכן ועל גוון העפרון שהיה מדוייק בעבורכן.

כל הנוצץ הוא זהב 

ניתן להשתמש במסכת פנים מזהב מדי יום אם תרצו, כל עוד אין לכם עור רגיש או יבש מדי. עם זאת, רוב המשתמשים משתמשים בהם פעם עד שלוש פעמים בשבוע ומשיגים תוצאות. עם אפשרויות ביתיות החל ממסכות קרם ועד טלאים מתחת לעין  ברור שמוצרי יופי שמכילים בתוכם זהב הופכים אט אט לעמוד התווך בעולם טיפוח העור. במידה והעור שלכם נוטה לרגישות כאשר אתם עונדים תכשיטי זהב, זסביר כי גם כאן תפתחו רגישות.מסכות אלו בדרך כלל בטוחות, אך יש להימנע מהן אם יש לך אלרגיה לזהב,. חוץ מזה החיסרון הקטן הזה, אין שום סיבה לא לבחור במסכות זהב.