איך להתאים עדשות מגע צבעוניות לשמלות בצבעים

עדשות מגע צבעוניות מותאמות לשמלות

עם כל המאמצים שלנו אנו מנסים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו. אנו אוהבות ללבוש את השמלות הכי יפות, להשתמש באביזרים נלווים כגון תכשיטים ובאופן כללי פשוט "לתת" הופעה בעת יציאה מהבית. אם גם את מרגישה שחסר לך "האקס פקפטור", הפריט האחרון שיעניק לך את הלוק המושלם – לנו יש את התשובה! עדשות מגע צבעוניות. עדשות מגע צבעוניות הן אביזרי האופנה האחרונים שהפכו פופולריים מאוד בקרב אנשים. תוכלו למצוא עדשות מגע בצבע לפורים, או עדשות שמעניקות צבע טבעי לשימוש היומיומי. גם אם אינך משתמשת בהן, ודאי שמעת על עדשות מגע צבעוניות לפחות פעם אחת –  אביזר האופנה המושלם בימינו.

צבע שונה שמעניק לוק שונה

עדשות צבע מעוצבות דומות מאוד לעינינו ולכן כאשר אנו עונדים אותן הן נראות טבעיות ביותר. עם צבעים שונים תוכלו להוסיף עומק ואפקט רב יותר על העיניים שלכם ולגרום להם להתאים לשמלת המסיבות שלכן.

לפני שתוכלי להתאים את העדשות הצבעוניות שלך עם השמלה שלך, יש עניין קטן של פקטור צבע העיניים וגוון העור לפני שתחליטי על צבע העדשות שלך. אחרי שזה נעשה כל מה שנותר הוא לבחור את השמלה הנכונה שתתאים לעדשות המגע הצבעוניות שלך.

שמלה בצבע כחול

כאשר את לובשת שמלה כחולה, יש עדשות צבעוניות מסוימות שאת יכולה ללבוש כדי להתאים או להתייחס לשמלה שלך. ישנן אפשרויות רבות עם שמלות כחולות כגון עדשות מגע אדומות בהירות בכדי לקבל ניגודיות עם השמלה הכחולה שלך. לחלופין, תוכלי לנסות עדשות מגע צבעוניות זהות, בגוונים שונים של כחול כגון תכלת, כחול כהה או כחול בהיר. יש הרבה סגנונות אחרים שהם בצבע כחול שתוכלי לשמלה שלך, אך אלמנט זה תלוי גם בסוגים השונים של שמלות כחולות.

שמלה בצבע צהוב

צהוב הוא צבע אחר לאלמנטים בארון הבגדים שלך. אנשים רבים נהנים מהצבע הצהוב הבהיר ביום שמש בהיר. זה הופך את הצהוב לצבע מאוד פופולרי עבור השמלה שלך, אז איזה צבע של עדשות צבעוניות היית לובשת עם שמלה כזו?

את יכולה להתחיל עם כמה עדשות מגע בצבע דבש לצורך העניין – עדשות בצבע זה מושלמות עבור שמלה צהובה ושילוב הצבעים בהחלט ייצר מראה שאי אפשר לפספס.

כמובן, ייתכן שתחליטי לבחון את הצד הנועז שבך ולהרכיב עדשות בצבע צהוב אמיתי או ליצור ניגודיות עדשות בצבע תכלת בהירות אשר מסוגלות להשתלב בצורה טובה עם השמלה הצהובה שלך.

שמלה בצבע שחור

שחור הוא צבע שאי אפשר לטעות איתו, צבע שלעולם לא ייצא מהאופנה או לא יהיה עדכני.

אז אילו עדשות מגע צבעוניות לדעתך ישתלבו טוב עם שמלה שחורה? בכנות, לא מומלץ לנסות צבעים שונים עם שמלה שחורה (אלא אם כן את ממש מרגישה נועזת) וההמלצה היא  צבעים נעימים שמשתלבים היטב כמו חום, ירוק כהה או אפילו שחור אם מדובר על השלמת תחפושת לחג הפורים הקרב ובא.

לסיכום

ובכן תוכלי לשלב המון סוגים של עדשות מגע ושמלות בצבעים שונים, בהן תוכלי להשתמש כדי ליצור מראה נהדר. חשוב רק למצוא שילוב צבעים איכותי או ללכת לקבל החלטה נועזת ולמצוא צבע נועז יותר.

ראו עוד: עדשות צבע