אסתטיקה מושלמת: מהלחמת ריסים ועד עפרון גבות

מהלחמת ריסים ועד עפרון גבות
הטיפוח העצמי שלנו הוא חלק מזמן איכות רציני ואמיתי שיש לכל אחת עם עצמה כל אחת בתדירות שונה. לכל אחת יש את שגרת הטיפוח שלה מי שמתאפרת בקביעות בבוקר, מי שפעם בכמה ימים מוצאת את עצמה אוחזת בפינצטה מול מראה קטנה, מי שמלחימה ריסים או צובעת הגבות. לפניכן מידע פשוט וטיפים על כמה ממנהגי הטיפוח שלנו.

שינויים במראה שלנו

בכל הנוגע לשינוי במראה שלנו הדעות חלוקות מאוד, יש מי שאומרת שזה מה שהעולם נתן לנו ואין צורך או סיבה מוצדקת כל עוד היא אינה רפואית ויש מי שאומרת שהזכות לעשת לגופה היא רק בידה ולכן אם היא מעוניינת לבדוק ולהנות מהמראה שלה בצורה מעט אחרת זו זכותה המלאה. אנחנו בעד לא להיכנס לראש או לגוף של אף אחת ולאפשר לכל אחת לחיות בדרכה שלה. 

עדשות צבעוניות

נראה שצבע העיניים הוא אחד הדברים הקבועים שיש לנו בגוף אך בעצם הוא ניתן לשינוי בקלות, פשטות, ללא סיכון ואפילו רק ליום אחד. עדשות צבע הן כמו עדשות מגע לתיקון הראייה – הן לא מסוכנות ולא גורמות בעיות בעיניים אם משתמשים בהם כראוי אך חשוב לציין שישנם מעט אנשים שאלרגיים אליהם לכן בהרכבת עדשות בפעם הראשונה יש לתת תשומת לב לתחושות בעיניים ובגוף. 

האם עדשות צבע לא מתאימות רק לתחפושות בפורים

ממש לא, היום לאש קוסמטיקס מציעה מגוון עדשות מגע צבעוניות שיכולות להראות אמינות במיוחד וניתן לבחור אותם על פי גוונים מדויקים בתוך הקטגוריות של הצבעים הטבעיים של העיניים – חום, ירוק וכחול. עדשות צבע אלו מתאימות לכל יום ולכל אירוע מבלי שניתן להבחין בהן כלל. עדשות צבע יכולות לשנות את המראה שלכם 180 מעלות ומה שיפה בהם שברגע שתרצו לחזור לצבע הרגיל שלכם תוכלו פשוט להוריד אותן בפשטות, ללא ניתוח או כל הליך אחר שקיים היום. 

הלחמת ריסים

הלחמת ריסים היא לכל מי שתמיד חלמה את נפנוף עיניים מרשים עם ריסים כמו של נסיכה בסרטי וולט דיסני. הלחמת ריסים, הדבקת ריסים וריסים מגנטיים הינם תהליכים שונים וחשוב לדעת להבדיל בינהם:

  • הלחמת ריסים – הלחמת ריסים הינו תהליך שלא כל אחת יכולה לעשות אלא צריך לעבור קורס מתאים ולקבל תעודה ואישור לבצע את ההליך, בהלחמה הריסים המלאכותיים יודבקו ישירות על הריסים הקיימים אך לא נוגעים בעפעף או בקו העין. הריסים המלאכותיים יחזיקו מעמד לשלושה שבועות ולאחר מכן ניתן לחדש אותו. 
  • הדבקת ריסים – תהליך פשוט יותר שניתן לעשות בעצמכן הן מודבקות ישירות על קצה העפעף וניתן לקנות אותם כמקשה אחת, הדבקת ריסים לא תחזיק לזמן רב אלא רק לכמה שעות ובנוסף הן עלולות ליצור אלרגיות מכיוון שהדבק נוסף בעפעף עצמו. 
  • ריסים מגנטיים – הריסים המגנטיים הינם פתרון לנשים שמעוניינות בריסים מלאכותיים אך לא לזמן ארוך כמו שלושה שבועות בהלחמת ריסים. השימוש בריסים המגנטיים הוא ללא דבק ולכן הסכנה של האלרגיות לא קיימת בו. את הריסים מניחים משני צידי הריסים הטבעיים של העיניים והמגנטיות ביניהם מחזיקה אותם יחס. 

איך ריסים מלאכותיים תורמות לאסתטיקה המושלמת

ריסים ארוכים ועבים הם חלום של נשים רבות, הריסים מדגישות את העיניים ומושכות תשומת לב רבה לאיזור הזה בפנים, לכן מי שנהנת לדבר עם העיניים תוכל להנות רבות מריסים ארוכים ועבים יותר שידגישו אותה. תוכלו להתחיל עם הריסים המגנטיים או הדבקת ריסים בשביל לבדוק כיצד אתן מרגישות עם זה ואם אהבתן ותרצו להנות מהשינוי הזה בכל יום תוכלו לגשת לשוזרת ריסים מקצועית להנות מריסים מלאים למשך שלושה שבועות בלי מאמץ או שינוי בהרגלי הטיפוח שלכן.

איך שומרים על הלחמת ריסים למשך שלושה שבועות

לאחר תהליך הלחמת הריסים אצל אשת מקצוע אמינה מומלץ לנקוט בכמה צעדים על מנת לשמור אותם לזמן המקסימלי על העיניים שלך כמו לא לשפשף את העיניים למשך כמה שעות ולא להתאפר בעיניים למשך יממה לאחר ההלחמה וכמובן לא להשתמש במסקרה כלל! את גם תראי שלא תצטרכי עם כאלה ריסים מלאים.

עיפרון גבות

עיפרון גבות הוא אינו סתם עפרון לעיניים שמשמשות בו לגבות, הוא מוצר שנועד במיוחד לצביעת והדגשת הגבות. בלאש קוסמטיקס תוכלו למצוא עפרונות לגבות במספר גוונים כך שכל אחת תמצא את הגוון המדויק של שערות הגבה שלה. עפרון לגבות מעוצב כך שצביעתו נותנת את המרקם הנכון ודומה למרקם השערות הטבעיות בגבה. אזור הגבות הינו חשוב מאוד בפנים והדגשה נכונה שלהן תעניק למראה שלך שדרוג וחדות שלא תוכלי להשיג בשום איפור או תוספת אחרת לפנים. 

איך צובעים את הגבות

הצורות לצביעת הגבות שונות מאוד וכל אחת מהן תעניק מראה שונה לחלוטין, ניתן לצבוע את הגבות בדיוק בצורה שלהן ורק לתת להן הדגשה קלה שתתחבר עם המראה הטבעי שלך. צביעה נוספת ומאוד טרנדית בשנים האחרונות היא הגבות העבות שצביעתן דורשת מיומנת קלה על מנת שלא ייראו כמו ליצן ומטרתה להדגיש את הגבות וליצור מראה חזק.

הכל זה בעיניים

הלחמת ריסים, עדשות צבעוניות וצביעת גבות הם כולם תהליכים או מוצרים שמשלימים את מראה העיניים. אזור העיניים הוא אחד האזורים החשובים בפנים שלנו ובנוסך הגמיש ביותר לשינויים קיצוניים ללא כל שימוש בניתוחים או הזרקות. 

מילים אחרונות

כל האופציות שקיימות לפנינו הן נהדרות, חשוב לזכור להשתמש בהן בחוכמה ולא להעמיס הכול מהכול בכמויות גדולות אלא לשמור על הפאסון ומראה מדויק, בנוסף זכרו שהעיניים שלנו הן רגישות וחשובות לנו, הקפידו להשתמש בחומרים איכותיים ולשים לב אם עולות תחושות שונות שיכולות להצביע על אלרגיה או רגישות.