טיפוח הפנים שלנו – כל המידע שאת חייבת להכיר

טיפוח הפנים
אין שני לרושם ראשוני, והרושם הראשוני נוצר מהמראה שלנו. כמובן שהחלק עליו אנשים מסתכלים הכי הרבה הוא על הפנים, ולכן חשוב לטפח אותן בצורה מתמדת. לא מספיק לשטוף אותם בסבון מיוחד, חשוב להכיר את כל סודות הטיפוח. אם לא נשמור על הפנים, הן אט אט יתחילו לאבד מהקסם שלהם. לכן, נפרט לכם כאן על כל סודות טיפוח הפנים הטובים ביותר שקיימים כיום, כך שהפנים שלכם יהיו היפים ביותר שיכולים להיות.

עדשות צבע

ישנם אנשים שלא מרוצים מצבע העיניים שלהם. בעולם של היום, זו לא בעיה כלל. ניתן לרכוש עדשות צבע שיחליפו את צבע העיניים המקורי. אם בטח שואלים את עצמכם – האם זה יעשה לי בעיות בעיניים?

התשובה מורכבת. עדשות לא עושות לרוב בני האדם בעיות בעיניים, אלא רק לאנשים מאד מסוימים שאלרגיים אליהם. אולם, אלו אנשים שגם לא יכולים לשים עדשות ראייה, לא רק עדשות צבע. כיום עדשות הצבע כל כך פופולריות כך שנמכרות גם בחנויות הראייה השונות.

היופי בעדשות צבע הוא שניתן להתאים אותן למצב הרוח. כלומר, אתם כבר לא חייבים וחייבות להיות עם אותו צבע עיניים לכל החיים. לדוגמה, אם לבשתם סוודר ירוק ואתם רוצים שהעיניים שלכם יבלטו במיוחד, תוכלו להתאים לסוודר עדשות צבע ירוקות. תוכלו לגוון ולשחק עם צבע העיניים שלכם מבלי להתאמץ.

אם אתם רוצים שאנשים יחשבו שזה צבע העיניים הטבע שלכם, אין שום בעיה. תוכלו לומר שהעדשות שאתם מרכיבים אלו עדשות ראיה במידה וישהו ישים לב במקרה (מאד קשה להבחין בעדשות כך שהסכנה קטנה מאד).

הלחמת ריסים

התהליך של הלחמת ריסים מאד פשוט והתוצאה מדהימה. זהו הליך קוסמטי בו מדביקים לך לריסים האבעיים ריסים נוספים. כמובן שההדבקה היא עם המוצרים הנכונים המותאמים להדבקת ריסים. התוצאה הסופית שונה משמעותית ממה שהיה למטופלת לפני ההדבקה. זה גורם לעיניים שלה להיות הרבה יותר יפות והרבה יותר בולטות.

לא כל אחת יכולה להעביר את התהליך של הלחמת ריסים – זה משהו שצריך ללמוד. שוזרות ריסים מקצועיות שמבינות בנושא עוברות קורס הלחמת ריסים ואז יכולות להתחיל לבצע זאת על המטופלות.

יש להבדיל בין הלחמת ריסים לבין הדבקת ריסים. בהלחמת ריסים הריסים המלאכותיים מודבקים ישירות על הריסים הקיימים, אך לא נוגעים בעספעף או בקו העין. טיפול זה מחזיק מעמד בערך לשלושה שבועות ואז יש לבצע אותו מחדש.

מנגד, הדבקת ריסים מבוצעת ישירות על קצה העפעף, לעיתים הריסים מגיעים כמקשה אחת. הדבקת ריסים לא מחזיקה מעמד לזמן כה רב כמו הלחמת ריסים ולכן בשנים האחרונות נשים רבות הפסיקו עם הדבקות הריסים ועברו להלחמת הריסים.

ההבדל מודגש בעיקר כשמתאפרים. בהלחמת ריסים ניתן להתאפר ביחד עם הריסים ואילו בהדבקת ריסים יש להדביק את הריסים בכל פעם שמתחילים את הליך ההתאפקות. זכרו שהדבקת ריסים יכולה ליצור אלרגיה בסבירות גבוהה יותר, זאת משום שהריסים מודבקים ישירות על העפעף – חומר מלאכותי נוגע בו. לכן, גם מסיבות בריאותיות עדיפה הלחמת ריסים.

ריסים מגנטיים

מאחר שהדבקת הריסים יוצרת בעיות לחלק מהנשים הומצא פתרון בצורת ריסים מגנטיים. ריסים אלו לא יוצרים את הבלגן שיוצרת הדבקת ריסים. אין בהם את הסכנה שיוצרת הדבקת ריסים – נשירה. מה שעושים הוא מניחים את הריסים המגנטיים מעל ומתחת לריסים הטבעיים. הריסים נדבקים לריסים הטבעיים כמו מגנט (משני הצדדים) בצורה אלגנטית ונוחה. 

מאחר שאין שימוש בדבק הסכנה לאלרגיה נמוכה. מאחר ששנים נשים חששו מהסכנות של הדבקת ריסים, הריסים המגנטיים החלו לצבור תאוצה ברחבי העולם, נשים רבות מעידות כי מרגישות הקלה בעקבות ההמצאה החדשה, זאת לאור העובדה כי מצאו דרך עצמאית להדביק את הריסים מבלי כל הנזקים שיצרה הדרך הקודמת.

בניגוד להלחמת הריסים שתוארה לעיל, דרך זו לא דורשת פגישה פעם בלושה שבועות עם אישה חיצונית, כל אחת יכולה לעשות זאת בביתה לאיזה אירוע שתרצה מבלי מחויבות להליך זה או אחר.

טיפול פוקסי

החלק בו ניתן לראות את הזדקנות האישה בצורה המשמעותית ביותר הוא אזור העיניים. לכן, נשים רבות החלו לבצע מתיחות פנים באזור זה. אולם, דבר זה גרם לנשירת שיער בקרב נשים רבות, וכדי לפתור בעייתיות זו הומצא טיפול פוקסי.

הטיפול יוצר מראה טבעי ומורם של הגבות, והטיפול נחשב בריא יותר. בנוסף, הטיפול מחזיק זמן רב יותר.

עיפרון גבות

נשים רבות משתמשות בעיפרון לעיניים אך לא כולן מכירות את המוצר החשוב יותר בתחום עפרונות הפנים – עיפרון גבות. עיפרון גבות מגיע במספר גוונים, כך שכל אחת יכולה לבחור את הצבע שמתאים לגוון הגבות שלה. עיפרון גבות יוצר צורה יפה יותר של הגבות, ויכול לתחום אותם. 

ישנם כיום עפרונות חדשים שהבינו שלא כל עיפרון יוצר צורה אמיתית של שערות הגבות.  עיפרון גבות טוב הוא עיפרון שמשרטט את השערות של הגבות בצורה מדויקת כך שהגבות נראות אמיתיות. כיום, כל אישה שרוצה להתאפר בצורה מושלמת מחזיקה בתיק האיפור לה עיפרון גבות.

יש לזכור כי אזור הגבות הוא אזור שמושך תשומת לב רבה בפנים, ולכן זה אזור שחשוב לטפח. לא מספיק לעשות גבות באמצעות פינצטה, יש להשתמש בעפרון גבות לצורך הליך מושלם.

מדבקות לפנים

למי שראה את הלהיט העולמי אופוריה, יודע שבארצות הברית מדבקות לפנים הן חובה לכל אישה. מדבקות לפנים בעיקר מודבקות באזור העיניים ומקשטות את פנייך בצורה עדינה ויפה. בעבר מדבקות לפנים היו רק לפורים. אולם כיום, גם ביומיום ניתן ללכת עם מדבקות לפנים. מדבקות לפנים הן כמו תכשיט מתחלף שניתן להחליף כל יום בהתאם למצב הרוח.

טיפוח פנים יומיומי

למרות כל הדברים שפירטנו עליהם, חשוב להשקיע גם בבסיס. ראשית, יש לבחור סבון פנים איכותי בו תשטפו את הפנים מדי יום ביומו. סבון פנים עם פילינג יכול לעזור לנשים שנוטות לנקבוביות.

שנית, יש להשתמש בקרם פנים. קרם הפנים מוסיף לחות כך שהעור נשאר צעיר ורענן. גם אם את לא מרגישה צורך לשימוש בקרם זה עכשיו, אם לא תשימי כשאת צעירה ועורך רענן, הוא לא יישאר רענן לתקופה ארוכה.

יש לשלב בשגרת הטיפוח גם קרם פנים לעיניים. כפי שאמרנו, אזור העיניים נוטה להזדקן בקלות, כך שמריחת קרם עיניים יכולה להאט את ההזדקנות ולגרום לאזור זה בפנים להיראות טוב יותר ולהשקיע בנראות שלך בצורה מקסימלית.

גם כשאתן מורידות את האיפור יש לזכור כי חשוב להוריד בצורה איכותית ולא להשאיר אפילו מעט איפור על הפנים כשאתן הולכות לישון. אם תשאירו איפור זה לא ייתן לפנים להתנקות מהיום שעברתן ולנוח. אם אתן רואות שאתן לא משקיעות בהורדות האיפור חישבו על מעבר לאיפור קבוע, שיחסוך לכן את ההתעסקות בהורדת האיפור.

זכרו, לכל אחת מתאים משהו אחר, בחרו את מוצרי הטיפוח שאתן מרגישות הכי יפות באמצעותן ואל תבחרו את המוצרים לפי מה שחברות שלכן משתמשות. לכל אחת גוף אחר ובהתאם מתאימים לה חומרים אחרים, בחרי נכון בשבילך..