יופי נשי: ריסים, עדשות מגע בצבעים ומוצרי קוסמטיקה

יופי נשי
מי אמיתנו לא אוהבת לטפח את עצמה? כיצד אנו יכולות להעניק מראה משודרג ושלמור על היופי שלנו בכל עת? לחצי כאן וקראי את הסוד שלנו לטיפוח מושלם.

היופי הנשי כיום מועצם יותר מאי פעם. אנחנו לא צריכות שיגידו לנו איך נכון להיראות ואיך להתאפר, וכל דרך שנבחר בה להדגיש את היופי שלנו רלוונטית ומתאימה. זה לא משנה באמצעות אילו מוצרי קוסמטיקה או שיטות נבחר לעשות זאת- העיקר להרגיש הכי טוב עם עצמנו.

אין דרך נכונה לבחור איך להתאפר או להוסיף עוד אלמנטים שיעזרו להרגשת יופי וטיפוח – כל אחת צריכה לבחור את מה שמתאים לה, כמו לבחור אם להתאפר או לא או להדגיש את הריסים, וכדומה.

עדשות צבעוניות

אנשים רבים מרימים גבה כשהם שומעים על בנות שמשתמשות בסוגים שונים של עדשות צבעוניות כדי לשנות את צבע העיניים שלהם. למה בעצם? אם צבע עיניים מסוים גורם למישהי להרגיש יותר בטוחה בעצמה ויותר יפה- מדוע לא להשתמש בעדשות מגע צבעוניות?

עדשות מגע צבעוניות לא שונות בהרבה מאמצעים אחרים שמשתמשים בהם להעצמת המראה, כמו מסקרה, סומק או אפילו גוונים בשיער. ההבדל היחיד הוא שהן פחות נפוצות ולכן לאנשים קשה להתרגל לרעיון שלהן.

העדשות יכולות להיות חד שנתיות, חודשיות או תלת חודשיות, ובעיצובים משתנים. החל מצבעי עיניים סטנדרטיים ועד צבעים ועיצובים נועזים, שלרוב משתמשים בהם במסיבות. כדאי לבחור עדשות בגוון שמשתלב עם העין ולא בצבע שונה מהותית, אחרת יכול להיווצר מראה של א-סימטריה.

שדרוג הריסים

בדרך כלל בנות פחות שעירות מבנים ולכן גם צמיחת השיער שלהן ביזור הפנים דלילה יותר. דבר זה משפיע באופן ישיר על צמיחת הריסים- ישנן בנות רבות שלא מרוצות מאורך ועובי הגבות שלהן ומשתמשות במסקרה מידי יום כדי לתת להם נפח וצבע.

יש דרכים נוחות וטובות יותר לשדרג את מראה הריסים- באמצעות הדבקת ריסים או ריסים מגנטיים.

ריסים מודבקות רגילות מדביקים בדרך כלל באמצעות דבק עדין המיועד לכך. ישנם סוגים רבים של ריסים שאפשר להדביק, חלם מתמקדים ביצירת נפח וחלקם בהארכת הריסים. כדאי להתייעץ עם חברה או אדם שסומכים עליו כאשר מזמינים וקונים ריסים- כדי לוודא שהם באמת מתאימים למבנה הפנים ולרושם הכללי, ולא יוצרים תחושה של חוסר סימטריה בפנים.

ריסים מגנטיים הם ריסים שמצמידים לריסים הקיימות מעל ומתחת, כך שנוצר סנדוויץ שבתוכו הריסים הקיימות. בקצה הפנימי של הריסים יש מגנטים שנצמדים אחד לשני, כך שאין צורך בדבק. בזכות המגנטים ואי הימצאות הדבק שום דבק לא נדבק או נתלש בגלל הריסים וכדי להוריד אותם צריך בסך הכל להסיט אותם הצידה בעדינות בעזרת האצבעות ולא בעזרת מכשירים כלשהם.

כמובן שגם בבחירת הריסים המלאכותיים חשוב להתייעץ עם אדם קרוב כדי לבחור ריסים שבאמת מתאימים למראה.

גבות

לא כולן התברכו בגבות שופעות שניתן לעצב איך שרוצים, בלי חורים ובצמיחה אחידה. למזלנו, הומצאו מספר אמצעים קוסמטיים כדי לעזור לכולן להציג מראה של גבות עשירות ומלאות. עליהם ניתן למנות מסרק לגבות, שבעזרתו ניתן לסדר את כיוון השיערות בכיוון הרצוי, גם נגד כיוון הצמיחה המקורי שלהם.

אמצעי נוסף שניתן להשתמש בו הוא עיפרון גבות. בעזרת העיפרון ניתן למלא את האיזורים בגבה בהם הצמיחה לא מספיק מלאה או חסרה לחלוטין. עיפרון גבות יכול לתת מראה של גבות מלאות ויפות בלי שאף אחד ישים לב לכך שבמקור הן לא אחידות ומסודרות.

מדבקות לפנים

תחום קוסמטי נוסף שיכול לעזור להמון בנות הוא תחום מדבקות הפנים. למדבקות הפנים יש שימושים רבים- הן יכולות להיות לניקיון, הזנה, טיפוח כללי ולהרגעת העור. כאשר בוחרים מדבקות לפנים חשוב לבחור מדבקה שמכילה רכיבים שמתאימים לעור. אם יש רגישות לרכיבים מסויימים חשוב להיות מודעים לכך. 

תחום נוסף שמשתמשים בו למדבקות הרבה פעמים הוא הוצאת פצעונים ושחורים מהפנים, באמצעות ייבוש האזור. כאשר משתמשים במסכות כאלו חשוב מאוד לספק הזנה לאזור שעליו הייתה המדבקה, כדי לא לגרום ליובש קיצוני בעור ולחוסר איזון בנראות של הפנים.

לאש קוסמטיקס

לאש קוסמטיקס היא חברה המתמחה במוצרי קוסמטיקה ובפרט בשני מוצרים ייחודיים- עדשות צבע איכותיות ופיתוח של ריסים מגנטיים. מוצרי החברה נחשבים איכותיים ומתקדמים, בפרט בגלל שהם פיתוח ייחודי של החברה והיא לא משתמשת בתכשירים של חברה אחרת.

מוצרי קוסמטיקה נוספים

כמו שכבר אמרנו, ישנם מוצרים רבים נוספים שאפשר להיעזר בהם. עליהם ניתן למנות:

חומרי איפור קלאסיים- האיפור שכולם מכירים, תכשירים כמו מייקאפ, מסקרה, פודרה, צלליות, שפתונים וכדומה. ישנן כאלו שיעדיפו לצאת מהבית מאופרות לחלוטין ובלעדי האיפור ירגישו לא בנוח, ויש כאלו שיברחו חומר אחד או שניים ובו יעזרו להשלמת המראה הכללי.

אם משתמשים במייקאפ, כדאי להשלים את איפור הפנים ולהשתמש גם בהצללות ובפודרה. זאת במטרה לגרום לפנים לחזור להיראות תלת ממדיים ובעלי עומק, לאחר שהמייקאפ "משטיח" אותם. לא כדאי לוותר על כך.

אם משתמשים בריסים מלאכותיים מגנטיים או רגילים, יש להשתמש במסקרה באופן מבוקר כדי לא ליצור רושם עז של צבע חזק ולא מאוזן בפנים.

שימוש נכון בשפתון יהיה במריחה של שתי שכבות שפתון. כדאי לבחור גוון סטנדרטי ליום-יום וגוון נועז ובולט יותר לאירועים. ניתן להשתמש גם בתוחם שפתון- שידגיש את צורת השפתיים, המקוריות או אלו שהשפתון מסרטט. עם זאת, יש להשתמש בתוחם בזהירות- שימוש מסיבי מידי בו ייתן תחושה של שפתיים מצוירות ולא טבעיות.

לסיכום

ישנן אינספור דרכים ושיטות להעצים את היופי הנשי ולהרגיש יפה ומטופח יותר. לא כל אמצעי טיפוח מתאים לכל אחת ולכן כדאי לבדוק את החומרים ולהתייעץ עם חברים קרובים כדי לשמוע חוות דעת נוספת לפני שמתחילים להשתמש בהם באופן קבוע.