כל מה שרצית לדעת על הלחמת ריסים

הלחמת ריסים
רבות מאיתנו מתאפרות ועובדות על הטיפוח העצמי שלנו ביומיום ותוהות מה עוד ניתן לעשות כדי לשדרג את המראה שלנו.

אנחנו משתמשות במייק-אפ, צלליות, מסרק גבות, אייליינר, עדשות צבע ועוד שלל מוצרים ואביזרים. אבל חלקנו לפעמים מזניחות חלק חשוב מאוד במראה הפנים שלנו – הריסים. כן, השיער שמקיף את העין שלנו משחק תפקיד חשוב בהבלטת התכונות הטבעיות של העיניים שלנו וביצירת לוק נשי ואלגנטי. טיפול נכון בריסים יכול לרענן את כל הלוק שלך ברגע ולפתוח את העיניים שלך. אז איך אפשר להגיע לתוצאה הטובה ביותר?

איך לשדרג את מראה הריסים שלי?

לא כל אחת מאיתנו ניחנה מלידה בריסים מלאים, צפופים, עבים וארוכים. רובנו משתמשות במסקרה כדי לתת לריסים שלנו נפח שיעזור להדגיש את העיניים שלנו. אבל לא תמיד זה פתרון מספק, ויש פתרונות נוספים. 

יש כאלה שמדביקות ריסים מלאכותיות בעצמן באמצעות דבק ייעודי וזה בהחלט יכול להוות פתרון זמני, אבל מי שמחפשת פיתרון עמיד יותר ולטווח ארוך יותר- הלחמת ריסים זה הדיבור.

מהי טכניקת הלחמת הריסים?

הלחמת ריסים היא מהטרנדים הגדולים של השנים האחרונות. מדובר בתהליך קוסמטי שמתבצע על ידי שוזרת ריסים מקצועית. בתהליך שוזרת הריסים מדביקה ריסים באמצעות דבק מיוחד על הריסים העליונים הקיימים כדי לייצר נפח וקו ריסים צפוף. התהליך מתבצע בכל ריס בנפרד ובגלל היסודיות שלו לוקח כשעה וחצי. 

הריסים המולחמים יותאמו באורך, בעובי ובצבע שלהם לריסים הטבעיים שלך כדי שישתלבו באופן מקסימלי במראה שלך. הריסים שיודבקו מורכבים מחומרים סינתטיים מגוונים וכל שוזרת ריסים משתמשת בחומר אחר. מחיר טיפול ראשון ינוע בין 400-700 שקלים, וטיפול תחזוק ינוע בין 200-300 לטיפול, תלוי באיכות הריסים ובכמות שבחרת לעצמך.

הלחמת ריסים זה כואב?

לא ולא. תהליך הלחמת הריסים לא מלווה בכאב מכל סוג שהוא, אז את יכולה להירגע. הדבר היחיד שאולי יכול להפריע הוא שבמהלך כל הטיפול את צריכה להיות עם עיניים עצומות. אבל ביום עמוס ומעייף זה עלול להיות יתרון…

כמה זמן יחזיקו מעמד הריסים החדשות?

הריסים שלנו נוטים לנשור באופן טבעי. מאחר והריסים מודבקים על ריסים קיימים, כשריס טבעי נושר גם הריס שמולחם עליו נופל ביחד איתו. לכן הלחמת הריסים מחזיקה מעמד בין שלושה שבועות לחודש.

מהם יתרונות הלחמת הריסים?

הלחמת הריסים חוסכת ממך זמן התעסקות בריסים שלך. במקום להדביק ריסים כל יום או להשקיע זמן במריחת שכבות של מסקרה- את קמה בבוקר עם ריסים מוכנים ויפים. 

יתרון נוסף הוא שהלחמת הריסים, בגלל השיטה הייחודית והחדשנית שלה, תגרום לריסים המלאכותיים להיראות טבעיים יותר מריסים שתדביקי בעצמך.

אם את נוהגת להדביק ריסים מלאכותיים בעצמך, בגלל שהדבק נוגע ישירות בעפעף יש סיכוי גבוה יותר להיווצרות דלקת בעין שלך. הלחמת ריסים מונעת תרחיש זה.

מה עלולים להיות החסרונות של הלחמת הריסים?

דבר ראשון, זה לא פתרון נצחי. תצטרכי להגיע לביקור אצל אשת המקצוע כל שלושה שבועות עד חודש כדי לתחזק את הריסים שלך. 

חיסרון נוסף הוא שעלולה להיווצר לך תגובה אלרגית מהדבק הייעודי להלחמת הריסים. אבל למזלנו זה בדרך כלל לא קורה, כי הקוסמטיקאיות מקפידות שהדבק לא ייגע בעפעפיים אלא רק על הריסים עצמם.

למי מתאימה הלחמת הריסים?

הלחמת הריסים יכולה להתאים לכולן. זה יכול להתאים לכל מי שקו הריסים שלה דליל והיא רוצה להעניק לו נפח וחיות, או כל מי שמשתמשת באופן קבוע בהדבקת ריסים מלאכותיות למראה שלה. 

בגלל שאת שולטת בכמות הריסים שמודבקת לך, את יכולה להחליט אם את רוצה מראה דרמטי יותר או פחות. לכן הלחמת ריסים יכולה להתאים גם למי שחושקת במראה שגרתי וגם למי שרוצה למשוך אליה מבטים באירועים.

איך לשלב את הלחמת הריסים בלוק שלי?

בגלל ששיטת הלחמת הריסים יוצרת אפקט טבעי, ניתן לשלב את הריסים בקלות רבה בתוך המראה היומיומי או המראה החגיגי שלך. עכשיו כשהעיניים שלך מובלטות יותר מאי פעם, את יכולה לשחק עם זה באמצעות איפור עיניים מעניין יותר. 

אפשר להשתמש בעדשות צבעוניות לעיניים, לדוגמא בעדשות כחולות, כדי לגוון את המראה שלך. לחילופין, את יכולה להחליט ללכת על מראה טבעי ונקי יותר ולתת לריסים לעשות את שלהם. 

מה חשוב שאברר לפני שאני בוחרת בהלחמת ריסים?

יש לבדוק ששוזרת הריסים שבחרת היא מקצועית ומשתמשת במוצרים שמאושרים על ידי משרד הבריאות. כדאי גם לראות שהיא מקפידה על כללי ההגיינה השונים (כפפות, מסיכה ייעודית) כי איזור העיניים הוא רגיש במיוחד. בנוסף, כדאי שתבדקי ביחד עם אשת המקצוע שבחרת, איזה אורך ריסים יתאים לך לפני ההדבקה. ריסים שארוכים בצורה ניכרת מהריסים הטבעיים שלך עלולים לפגוע במראה שלך.

איך לשמור על הלחמת הריסים שלי?

אחרי שעברת את תהליך הלחמת הריסים, יש כמה דברים שכדאי לעשות בשביל לשמור עליהם שלמים ויפים. קודם כל, לאחר הטיפול רצוי לא לשפשף את העיניים במשך כמה שעות. כדאי גם לא לישון על הבטן כדי להימנע משפשוף העיניים על הכרית בשוגג.

ביממה שלאחר הטיפול רצוי לא להשתמש באיפור עיניים כדי לא לפגוע בהלחמה. בהמשך, כשאת משתמשת במסיר איפור מהעיניים, כדאי להשתמש במסיר איפור על בסיס מים. 

מסקרה- אאוט! מרגע ביצוע הטיפול אסור לך להשתמש במסקרה. אבל את גם לא ממש תצטרכי עכשיו כשהריסים שלך מלאים ומושלמים. ודבר אחרון- לא לשכוח לקבוע תור מראש לשוזרת הריסים שלך לתחזוק שוטף. 

לסיכום

הלחמת ריסים היא טיפול עם מקסימום אפקט במינימום התעסקות. הטיפול יכול להתאים לכולן ולכל סוג של מראה, ולכן הוא מומלץ ביותר לכל מי שחפצה ברענון הלוק שלה!