עיצוב גבות עם עיפרון גבות בשיטת השערה – פתרון ביתי פשוט ונגיש לעיצוב גבות בבית

עיפרון גבות בשיטת השערה
עיצוב גבות זה תיק. קודם צריך לעצב עיצוב ראשוני, להוריד איפה שצריך, ולדאוג שהגבות לא "יאבדו רסן". אחר כך – צריך להשלים איפה שחסר! כדי לקבל גבות מלאות, אחידות, מעוצבות ויפות. איך עושים את זה בקלות ובבית? עם עיפרון גבות בשיטת השערה.

כולם כבר יודעים שגבות יכולות לעשות או להרוס (אוף נו, באנגלית זה נשמע יותר טוב, Make or Break) את מראה הפנים. גבות מלאות, אחידות ומטופחות מייד נותנות סדר ופרופורציות ומבליטות את היופי הטבעי שלנו, ואילו גבות מפוזרות… ובכן, שאלוהים ישמור עדיף לא לדבר על גבות מבולגנות.

ריסון ומילוי

אז איך דואגים תמיד לגבות מושלמות?

אנחנו מכירות את השלבים, בהתחלה יש את שלב הריסון, לדאוג שהגבות לא יצאו משליטה, אנחנו לא נרחיב על השלב הזה, כולן מבינות בדיוק על מה מדובר, אחר כך יש את שלב המילוי. אנחנו בונים על הגבה שנשארה את הגבה המושלמת.

האתגר? לגרום לגבה החדשה להיראות כמה שיותר טבעית וכמה שיותר דומה לשיער אמיתי, בלי שצריך כל חצי שעה להוציא מראה ולתקן.

בואו נעשה סדר – שיטת השערה או מיקרובליידינג?

אז יש קצת בלבול סביב השם "שיטת השערה". זה די ברור, כל מוצר רוצה להידמות כמה שיותר לשערה אמיתית ולכן לא פלא ששתי שיטות אימצו את השם שיטת השערה.

אך עם זאת, מדובר בשתי שיטות שונות בתכלית בכל מובן, לכן אנחנו נקפיד לקרוא לאחת מהן "עיפרון גבות בשיטת השערה" כדי שיהיה ברור שמדובר פה על שיטה שבמרכזה עומד עיפרון גבות.

ואילו לשיטה השנייה נקרא מיקרובליידינג, כדי שיהיה לכן ברור שמדובר במשהו מורכב, טכנולוגי ומסובך שבטח שלא עושים בבית.

לפני שניגע בעפרון גבות בשיטת השערה, שלשמו התכנסנו כאן, נסביר בקצרה מה זה מיקרובליידינג.

זו בעצם טכניקה של איפור קבוע המיועדת במיוחד לגבות. מעצם העובדה שמדובר באיפור קבוע מובן שזה לא תהליך ביתי ויש לאיפור קבוע את כל ההשלכות הכרוכות גם ביתרונות וגם בחסרונות.

השיטה עצמה של מיקרובליידינג מבוססת על סוג של עט ידני שהוא בעצם עט קעקועים קטן המחדיר פיגמנטים בצורה דקיקה לאזור הגבה ומדמה את הצורה של השערות.

כמו שאמרנו, מדובר באיפור קבוע, בטיפול שיש לעשות אצל אנשי מקצוע, ממש לא פתרון ביתי.

עיפרון גבות בשיטת השערה – כל כך פשוט

האמת, זה קצת מפתיע איך לא חשבו על זה קודם…

עפרון גבות בשיטת השערה מורכב ממספר קצוות דקיקים הנמצאים אחד ליד השני במרווח קצר.

כש"צובעים" עם העיפרון כל הקווים נצבעים במקביל, באותה עוצמה ואותו כיוון.

הצביעה היא עדינה ולא אגרסיבית כלל, וכדי לעבות את המקום חוזרים על התנועה מספר פעמים עד לקבלת המילוי הרצוי.

אל תנסו "קלוע" לקווים הראשונים בפעולה החוזרת, להיפך, עבדו בחופשיות והקפידו רק על הכיוון, זה בדיוק מה שמייצר את המראה הדומה כל כך לשיער אמיתי.

בלי מחדדים, בלי קווים גסים, בלי צורך לחדש באמצע האירוע

כמו שאמרנו, זה מפתיע שלא חשבו על זה קודם. לחשוב שהיינו צריכות לחדד את העיפרון, להילחם בקווים גסים לשכנע את עצמנו שזה נראה מספיק טבעי, לשים אודם ממש אדום כדי שאף אחד לא יסתכל לנו על הגבות ועוד ללכת כל חצי שעה למראה כדי לראות שהגבות שלנו עדין במקום.

איך חיינו ככה?

עם עפרון גבות בשיטת השערה כל זה לא קיים.

ראשית, אין פה שום מחדד, הקצוות המחודדים נשארים כאלה ולא דורשים תחזוקה, שנית, הכל נעשה בפעולות עדינות, בקווים עדינים ואם רוצים לעבות, פשוט עוברים שוב. המראה הוא טבעי ודומה מאד לשערות רגילות. העמידות של עיפרון גבות בשיטת השערה היא מדהימה והצביעה מחזיקה אפילו לכמה ימים.

לא לנשים בלבד

אנחנו יודעות, חלק מהגברים כבר אבודים, ימשיכו להסתובב עם הגבות הפרועות שלהם כאילו זו גזירת גורל. אבל למרבה השמחה, יותר ויותר גברים מפתחים מודעות למראה שלהם ומוכנים לטפל בעצמם, אפילו בגבות.

וגברים ש"מרסנים" את הגבות שלהם במשך תקופה ארוכה ייתקלו בדיוק באותן בעיות שאנחנו נתקלות. צריך גם למלא.

שלחו אותם אלינו, או בעצם, תראו להם את עיפרון הגבות בשיטת השערה.

לפי המידע שיש אצלנו, הם לא יהיו הגברים הראשונים להשתמש בו.

לסיכום

תודה לטכנולוגיה, שהביאה לנו את הדרך הפשוטה והגאונית הזו לעיצוב גבות.