תחפושות, עדשות צבעוניות ואיפור מושלם – מדריך מקוצר לפורים 2022

עדשות לפורים
פורים הגיע והשנה אף מגיפה לא תעצור את החוגגים המחופשים! אחריי שנתיים של כמעט וללא חגיגות זה הזמן להוציא את כל הצבעים והבגדים המשוגעים שתמיד רציתם ללבוש ולא היה לכם אומץ. המשיכו לקרוא על כל התחפושות החמות בשילוב של איפור ועדשות צבעוניות.

איך בוחרים תחפושת?

בחירת תחפושת לא צריכה להיות עניין גדול כמו שלפעמים עושים ממנו, אפשר לנסות לדמיין מה הייתם רוצים ללבוש ולהרגיש יום אחד בשנה וזה יכול להיות כל דבר שאתם לא עושים ביום יום אפילו אם רק בא לכם ללבוש חליפה מחויטת ולהרגיש כמו אנשי עסקים או לעטות כנפיים ולהרגיש כמו יצור מעולם אחר. דמיינו את עצמכם בצבעים שונים מהצבעים הרגילים שלכם (אפילו בעיניים).

תחפושת או איפור

בשנים האחרונות איפור הפך להיות חלק גדול מאוד מהתחפושות, האיפור משלים את ההצגה וגורם לכל תחפושת להראות עוד יותר מרשימה ומושקעת בעיקר בשילוב עדשות צבע לפורים. אם תבחרו להשקיע את מירב המאמצים שלכם באיפור תוכלו להרגיע עם הבגדים של התחפושת ולהשתמש בבגדים שיש לכם בבית בשילוב אקססוריז מתאים לתחפושת שבחרתם.

הוראות שימוש לעדשות צבעוניות

עדשות צבעוניות נראות בדיוק כמו עדשות מגע רגילות ויש לנהוג בהם באותו הצורה. כדי להבין בדיוק את הטכניקה של הכנסת העדשה לעין תוכלו לצפות בסרטוני הדרכה מפורטים. הקפידו לגעת בעיניים רק עם ידיים נקיות לאחר שטיפה במים וסבון. מומלץ להכניס את העדשות לפני תחילת תהליך האיפור מכיוון שההתעסקות בעין לאחר האיפור תוכל להרוס אותו.

מה עושים עם עדשות צבע לפורים

עדשות צבע לפורים הם טרנד שכבר מזמן כבש את קהל המתחפשים והן עדיין לא מפסיקות להפתיע כשלפתע במסיבה תבחינו במישהו עם עיניים אדומות, סגולות או מקושטות בציורים. העדשות הצבעוניות משדרגות כל לוק ובעיקר גורמות לאדם שמרכיב אותם להראות מעט משוגע ומעולם אחר.  לאש קוסמטיקס מציעה לכם מגוון צבעי עדשות שישתלבו עם תחפושות ולוקים שונים, לפניכם מספר דוגמאות:

  1. עדשות שטן – כמובן על פי שמן מתאימות לתחפושת השטן הפופלרית לכל מי שמתחשק להיות מרושעת ולבושה באדום. העדשה בצבע אדום והיא מקשטת את סביב האישון באיור שחור של קרניי וזנב שטן.
  2. חתוליות בצבעים – לכל החתולים והחתולות העדשה הזאת בדיוק בשבילכם, היא קיימת במגוון צבעים וגורמת לאישון שלכם להראות כמו אישון חתולי מאורך וצר.
  3. שלג זוהר – כשתרכיבו את העדשה הזאת אולי לא תזהו את עצמכם אפילו. היא בצבע כחול ומעוטרת בפתית שלג לבן וזוהר שמסתיר את האישון לחלוטין. (אל חשש כמובן שעדיין תראו בעצמכם).
  4. שגעון הנצנצים – אולי יום אחד שם החג פורים יתחלף בחג הנצנצים. זהו שבוע שאפשר לראות נצנצים בכל מקום, הם נדבקים לפנים, לבגדים ולכל מה שהיה לידם בכל צורה שהיא. וכמובן יש גם עדשות מנצנצות בצבעים שונים.
  5. עיניי הזוחלים – בקטגוריה תמצאו עדשות שמזכירות את עיניי הזיקית בצבע טורקיז או בכלל עיניי הנחש הירוקות, בשילוב עם ביגוד צמוד בצבע והמרקם המתאים תוכלו להראות כמו זוחלים שקמו על שתי רגליים והצטרפו למסיבה.
  6. ספירלה שחורה – לא כל התחפושות חייבות להיות ברורות כמו נחש, חתול או מלכת השלג. אפשר ללכת על הלוק המופשט מבלי לדעת בדיוק למה התחפשתם. עדשות עם ספירלה שחורה על כל עיגול העדשה יכולות להיות התחלה מעולה לתחפושת לא מובנת שמורכבת מפריטים משונים.
  7. עדשות צבע רגילות – למי שמעוניין להחליף צבע אבל לא להשתגע עם עדשות מפחידות מדי יוכל גם להשתמש בעדשות רגילות ולהראות ליום אחד כמו אדם אחר עם צבע אחר בעיניים.
  8. עדשות רשת – עדשות שעליהן מצוירת רשת אדומה או לבנה והן עוד דוגמא לעדשות צבע לפורים ללא קישור לתחפושת מובנת אלא רק חלק מהתחפשות לדבר שהוא שונה מהיום יום בשילוב עם עוד פריטים משוגעים מהארון, חנות התחפושות או שאספתם ברחוב.
  9. עדשות שחורות – עדשות שחורות הן מאותה הקטגוריה של עדשות צבע רגילות אך השחור יקבל מקום משלו, אפשר לשלב אותו עם איפור צבעוני ליצירת ניגודיות מעניינת או בכלל ללכת על לוק שחור דארקי ואפילו מפחיד.
  10. פרפר השמש – עדשות בצבעי אדמה משולבים באותה העדשה יוצרים מעין מראה טבעי אך על טבעי בעין אחת. עדשה מהממת לתחפושת של פרפר, ציפור או אפילו אינדיאני עם טוויסט.

דברים שכדאי לדעת על עדשות מגע

  • בהרכבת עדשות מגע צבעוניות ללא מספר איכות הראייה לא אמורה להשתנות כלל – העדשות מעוצבות כך שבאזור אישון העין קיים פתח שמאפשר לאור לעבור ובכך לחוש הראייה לפעול כראוי. יש להתאים את עדשות המגע לסוג העין שלכם ולוודא שאתם ממשיכים לראות כמו שצריך בכל זמן הרכבת העדשות.
  • בחושך האישון שלנו מתרחב על מנת לראות טוב יותר לכן חשוב להקפיד על עדשות עם פתח גדול מספיק עבור האישון על מנת שהראייה לא תפגע ותמשיכו לבלות.
  • העדשות צבע של לאש קוסטמיק לפורים הינן עדשות שנתיות כך שתוכלו להשתמש בהם אם תרצו כל יום במהלך שנה אבל אם לא מתאים לכם ללכת עם עדשות אדומות ערפדיות למשרד תוכלו לשמור אותם בנוזלים המתאימים להם ולהוציא אותם במסיבה או אירוע מעניין הבא שאתם מגיעים אליו עם טוויסט תחפושתי קטן.

לסיכום

פורים הוא אחד החגים האהובים בחברה הישראלית, כי מי לא אוהב שכל המדינה מתמלאת באנשים שמחים, לבושים, מאופרים וצוחקים. זוהי אחת ההזדמנויות שלנו להיות כל מה שנרצה, הכול לגיטמי ואפשרי. וגם אם לא בא לכם לתפור ולחפש אחר הבגדים המתאימים, שלבו איפור מוגזם עם עדשות צבעוניות ואתם מוכנים לכל תרחיש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *