עדשות צבעוניות – לא רק בפורים

עדשות צבעוניות
רוצה להכניס עוד ניצוץ לעיניים שלך? לבישת עדשות מגע צבעוניות זה כמו לנסות תסרוקת חדשה, זה יכול לשנות לגמרי את המראה שלך. עדשות צבעוניות יכולות להיות דרך להחליף את צבע העיניים הרגיל או שהן ממש יכולות להיות אמירה אופנתית ייחודית שלך. אין צורך לענוד הרבה תכשיטים או איפור נוצץ אם את הופכת את העיניים לאביזר ההיכר שלך. בריאות ובטיחות העיניים חשובות.

עדשות מגע צבעוניות הן פריט רפואי לכל דבר. מסיבה זו מומלצת התאמת עדשות מגע על ידי אנשי מקצוע בתחום העיניים שיעזרו לכן למצוא אפשרות המתאימה לעיניכן ששומרת על בריאות העין – לא משנה אם אתן מתייעצים באנשי מקצוע לתיקון או למראה קוסמטי בלבד, יש צורך בהתאמה. עליכן לשמור על הרגלים בטוחים על מנת להגן על עיניכן. כל עוד תשמרו על טיפול נכון בעדשות ותפעלי לפי ההוראות המסופקות על ידי איש מקצוע לטיפול בטיחותי בעיניים, זה יהיה בסדר לשים עדשות צבעוניות. שימו לב גם שבאופן כללי, עדשות מגע צבעוניות עשויות מחומרים שאינם מעבירים חמצן לקרנית. מסיבה זו, חשוב לבחור עדשת מגע צבעונית המתאימה ללוח הזמנים שלכן.ישנן עדשות מסויימות שמציעות חדירת חמצן מעולה בהשוואה לאחרות. שוחחי עם רופא העיניים שלך כדי להחליט איזה מותג יבטיח נוחות מרבית ובטיחות לעיניים.

האם צריך מרשם לעדשות רפואיות?

חשוב לזכור שגם אם יש לך ראייה מושלמת ואת רק רוצה רוצה להוסיף מעט צבע עיניים שלך – זה עדיין עניין רפואי. וזה עדיין מונח על הקרנית שלך, שזקוקה לחמצן. כאשר את מניחה עדשות צבע על הקרנית שלך, אספקת החמצן שלה פוחתת. מרשם עדשות מגע לא רק מציין את העוצמה המתקנת בעדשה, אלא מציין את הגודל הנכון של עדשת המגע הנדרשת לעין שלך, המותג והחומר של העדשה. החשיבות של קבלת מרשם מטעם רופא נובעת לא רק מהסיבה שזו הדרך לקבל עדשות אלא מהסיבה שהמרשם מתאר את סוג העדשות המתאימות לעיניים שלך. ניתן בקלות לרכוש באופן מקוון על סמך המרשם שלך. ואם קיבלת מרשם למותג של עדשות צבעוניות, תוכלי לרכוש כל אחד מהצבעים הקיימים ולדעת בוודאות שהעדשות מתאימות. 

כיצד פועלות עדשות מגע צבעוניות?

עדשות מגע צבעוניות מעוצבות עם אזור ברור באמצע שמתאים באופן מושלם לאישון. זה מה שמאפשר לאור לעבור דרך ולתת לך לראות. התאמה לעדשת מגע צבעונית תוודא כי האישון שלך ממורכז כהלכה עם אותו חור בעדשה. אם זה לא, הראייה שלך יכולה להיות מושפעת, במיוחד בלילה כשהאישון שלך גדל ועשוי להגיע לאזור הצבעוני של העדשה.

שדרוג המראה 

חוץ מעדשות צבעוניות אשר באמת משדרגות את המראה ניתן תמיד להוסיף ריסים בהלחמה או מדבקות לפנים. אולי זה נשמע לכן נועז אבל נסו כמה כאלו ותגלו עולם שלם זה בהחלט משנה את המראה ומייצר מראה שהוא ייחודי רק לך.

טווח המחירים הן של עדשות מגע והן של הלחמת הריסים הוא רחב לכן חשוב מצד אחד לא להתפשר על מקצועיות ומצד שני למצוא מחיר הוגן לצרכן.

עדשות צבעוניות 

יש מגוון של עדשות בגוונים וסוגים שונים וכל פעם תוכלו להתנסות בסוג אחר , שימו לב במיוחד אם אתן מרכיבות משקפיים שרופא מתאים לכן את עדשות המגע הצבעוניות הנכונות בעבורכם ובכך תוכלו לשים אותן כל יום ללא הפרעה . תעשיית היופי הולכת וגדלה עם השנים וכל פעם צצים טרנדים שונים אבל מה שבטוח הוא שעדשות צבע והלחמת ריסים הם טרנדים הולכים וגדלים והן כאן להישאר.