איך לבחור עדשות בצבעים לקראת חג פורים

עדשות צבעוניות לפורים

עדשות מגע צבעוניות מאפשרות לך לשנות את צבע העיניים שלך וליצור מראה עדין, נועז או פשוט שונה – בין אם ברצונך לשפר את המראה היומיומי שלך או לחשוף עיצוב צבעוני ומרהיב לרגל חג הפורים ולאירועים מיוחדים אחרים.

חג פורים קרב ובא, ועמו כל ההתרגשות לקראת בחירת התחפושת השנתית והצבעונית שנועדה לחשוף את הצד הפראי שבך ולהמם את הקרובים אלייך. ישנם המון אלמנטים בתחפושת שמייצרים את ההבדל בין תחפושת יפה לתחפושת מרהיבה ביופייה ואין ספק שרכישת עדשות מגע לפורים היא אחת מהגורמים המשפיעים על כך.

אז אם גם את מעוניינת לדעת כיצד לבחור עדשות צבע מהממות, כאלה שיתאימו בדיוק לתחפושת המיוחדת שלך, מראה הפנים וצבע השיער – הנה המדריך הקצר שלנו.

בחירת הצבע בצורה מדויקת

עדשות בצבע לעיניים בהירות

אם ברצונך לשנות את המראה שלך אך בצורה עדינה ככל האפשר, ייתכן שתרצי לבחור בגוון המגדיר את קצוות הקשתית שלך ומעמיק את הצבע הטבעי שלך. ואם ברצונך להתנסות בצבע עיניים שונה תוך כדי מראה טבעי, מומלץ לבחור בעדשות מגע בצבע ירוק או אפור, למשל, אם צבע העיניים הטבעי שלך הוא כחול.

במידה ואת מחפשת מראה דרמטי חדש שכולם מבחינים בו מיד, ובמיוחד אם את בעלת עיניים בהירות טבעיות וגוון קריר אנו ממליצים לבחור בעדשת מגע בגוון חם כמו חום בהיר.

עדשות בצבע לעיניים כהות

גוונים צבעוניים אטומים הם הבחירה הטובה ביותר אם יש לך עיניים כהות. במידה ואת מעוניינת בשינוי מסוים אך עם זאת לא שינוי דרמתי מידי, נסי עדשה בהירה יותר בצבע חום דבש או בצבע לוז.

אבל אם את באמת רוצה להתבלט מהקהל, מומלץ לבחור בצבעים עזים, כגון כחול, ירוק או סגול. ואם העור שלך כהה, עדשות בצבע בהיר יכולות ליצור מראה חדש ועוצר נשימה. אם את מעוניינת לתת טאצ' נוסף לתחפושת הססגונית שלך תמיד תוכלי להוסיף ריסים להדבקה וליצור מראה ייחודי היאה לחג פורים.

ומה בנוגע לעלויות?

ובכן, כאשר את רוצה ליצור את התחפושת המושלמת, העדשות הן חלק משמעותי ויחד עם זאת אינן יקרות. אצלנו באתר תוכלי לרכוש עדשות צבעוניות וססגוניות בלחיצת כפתור וההשקעה הכספית תהיה בין 100-130 ₪ בלבד.

במידה והחלטת שאת מעוניינת לרכוש אך עדיין אינך בטוחה לגבי הצבע שיתאים בדיוק עבורך, אנו ב"לאש קוסמטיקס" מזמינים אותך ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע ולהתאים לך את העדשות שיתאימו הכי טוב לתחפושת החדשה שלך ולמראה הכללי.