הלחמת ריסים – למי זה נועד?

הלחמת ריסים
לרוב הנשים אין זמן או סבלנות למרוח ריסים מזויפים מדי יום. (בקושי יש לנו מספיק זמן להשתמש במסלסל ריסים!) לכן אין זה מפתיע – הלחמת הריסים הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות והשאלה היא עד כמה רחוק תלכו על מנת לקבל ריסים יפים כמו של קטי פרי או אדל?

מה היא הלחמת ריסים?

הלחמת ריסים הינה פעולה קוסמטית בה מדבקים ריסים נוספים לריסים הטבעיים של המטופלת באמצעות דבק מיוחד להדבקת ריסים. המטרה היא ליצור מראה חדש לפי רצון המטופלת כאשר כל אישה רוצה סגנון שונה של מראה , יש נשים שהולכות למראה דרמתי ויש כאלה שרוצות משהו טבעי יותר.

יש כמה סוגי ריסים להדבקה, היתרונות למשל של תוספות ריסים מסוג איכותי הן שהן נראות נוצתיות וקלות , הן מפעילות פחות לחץ על הריסים שלך בהתאם לכך הלחמת ריסים מסוג זה בדרך כלל יקרה יותר.

לאחר בחירת סוג הריסים מורחים את הריסים בזה אחר זה באמצעות דבק המותאם להדבקת ריסים, קבוע למחצה, שלא יפריע לעין ולא יפגע בריסים הטבעיים.

עם זאת, מכיוון שתגובות אלרגיות אפשריות, ישנם סוגים שונים של דבק הכוללים חומרים שונים וניתן לבחו דבק בהאם לרגישות של אותה מטופלת.

מריחת סט מלא של ריסים לוקחת כשעתיים ורצוי לשמר את הריסים באמצעות טיפול אחת לשלושה ארבעה שבועות. חצי סט ריסים הוא חלופה טובה וזולה יותר שגם בה ניתן להשיג את האפקט הדרמתי הרצוי.

אם את מחפשת פתרון חסכוני קל שאינו פוגם בריסים הבחירה הטובה ביותר היא ריסים מגנטיים.

בשיטה זו ישנם פסים מגנטים אותם מניחים מעל ומתחת לירסים הטבעיים וכך הם מתמגנטים אחד לשני ולמעשה בתוצאה מהירה יש למטופלת ריסים דרמתיים ובולטין מבלי לבצע הלחמה של ממש.

הרחיקו מים מהריסים במשך 12 עד 24 השעות הראשונות לאחר היישום או המגע. מים עלולים להחליש את הדבק לפני שהתייצב ולגרום לנשירת ריסים.

טיפים לשימור הלחמת הריסים

1.שינה על גב – מומלץ לישון על הגב מאחר והלחמת ריסים נעשית עם דבק שמותאם ככל שיהיה לריסים לעיתים מאשר תנועה שלהם . במהלך הלילה אנשים נוטים לזוז ולשנות את מיקום בפנים על הכרית כך שיכול להיווצר לחץ על הדבק מיקום הריסים ישתנה ולפיך מומלץ לישון על הגב על מנת לשמר את הריסים.

2. איפור באזור העיניים – לעיתים מטופלות מעוניינות לשים מסקרה על הריסים או איילנר . המשחק באזור העפעפים מריחת או הורדת איפור ללא רגש ובהפעלת כוח פוגם בדבק וגורם לתנועה של הריסים .

לכן במידה והמטופלת תרצה למרוח איפור יש לעשות זאת באחריות ועדינות.

3. ריסים יבשים- כאשר הריסים הטבעים של המטופלת יהיו יבשים יותר לאורך זמן כך ההלחמה תשאר פחות זמן על גבי הריס הטבעי מכיוון שריס יבש נעשה חלש יותר וההדבקה נופלת . לכן מומלץ למרוח על הריסים שמן תינוקות או סוג אחר של שמן המתאים לאזור על מנת לשמר את ההלחמה לאורך זמן.

הטיפול לאחר הטיפול משתנה בהתאם לדבק בו משתמשים. לדוגמא, עם דבק לעיניים רגישות, מוצרים על בסיס שמן או מסירי איפור באזור העיניים אינם מומלצים.

4. משחק עם הריסים – הרבה פעם המטופלת משחקת או מנסה לסדר את הריסים מדי בוקר ככל שהמטופלת תגע יותר כך ההלחמה תרד , אם ביצעתן הלחמת ריסים אצל אשת מקצוע יסודית וטוה רוב הסיכויים שההלחמה בוצעה כראוי ואין צורך לגעת מדי יום.

בהתאם לטיפים לשימור אם תרצו לשדרג את המראה באזור העיניים מבלי לרגעת בריסים עצמם תוכלו לבחור עדשות מגע כחולות או עיפרון גבות המותאם לצבע עורכם והמראה שלכן.

מה התוצאה?

יש לבחור באנשי מקצוע מוסמכים להלחמת הריסים שלך או לחליפין לקנות ערכה שמתאימה לשימוש בטוח בבית כמו ריסים עם מגנטים למשל. תוספות ריסים עשויות להפוך את הריסים שלך לעבים יותר, למראה טבעי, והמראה יכול להשאר למשך שבועות ארוכים. הריסים זמינים במגוון אורכים, עוביים וצבעים. הארכת ריסים ממש מאריכה את אורך הריס וממלאה את הריסים הטבעיים שלך, פותחת את עיניך ומפנה את תשומת הלב לצורתם, צבעם ויופיים.

בנוסף, תוכלי לבחור עדשות צבע בגוון שהכי מתאים לך ולריסים החדשים שלך ובכך לשנות באופן משמעותי את המראה שלך למראה שעליו תמיד חלמת!