איך להתאים עדשות צבע למראה היומי שלנו

עדשות צבע למראה היומי

עדשות צבע ועפרון גבות הם ללא ספק אביזרי הטיפוח הפופולריים ביותר כיום! לכל אחת מאיתנו יש את הרצון להראות טוב בצורה משמעותית מבלי לבצע פעולה שגוזלת יותר מידי זמן מאיתנו. לכן כדאי שכל אחת מכן תהיה מודעת לאפשרויות האופנה והסטייילינג הפרושות בפניה – ואנו נתחיל עם העדשות המהממות שלנו שמגיעות בשלל צבעים.

אז מה חשוב לדעת?

עדשות צבע הן כל כך קלות לשימוש , אך ישנם כמה דברים שתרצי לדעת בכדי להתאים את העדשות הטובות והאיכותיות ביותר בשבילך מבלי לפוגע במראה טבעי ואותנטי ומבלי לפגוע בעין עצמה.

עדשות צבעוניות זמינות במגוון גדלים (כדאי להתאים את גודל האישון של האדם ולכסות אותו לחלוטין), העדשה עשויה לעיתים לנוע מעט – למשל בעת מצמוץ. זה יכול לספק מראה לא טבעי – במיוחד כאשר משתמשים בעדשות אטומות מנוגדות מאוד. ברגע שאת מודעת, ניתן להחליף את העדשה בקלות ובדיוק.

בנוסף העדשות הן אישיות ולא ניתנות להשאלה גם אם חברתך מאוד רוצה לנסות אותן , תקפידי שרק את שמה אותן. כדאי שתכירי את הטיפים המובלים כיצד להתאים את העדשות למראה יומי – הנה אנחנו מתחילות!

לפני הכל , דעי שאת יכולה ללבוש עדשות צבע בין אם זקוקה למשקפיי ראייה ובין אם לא .

וישנם שני סוגים של עדשות צבע שהם המרכזיים ביותר בתחום:

הראשונות הינם עדשות מגע עם צבע שמותאמות לך רק אחרי שתבצעי בדיקת ראייה אצל האופטיקאי שלך ותבקשי ממנו מרשם לעדשות ראייה עם צבע.

והשנייה במידה ויש לך ראייה מצויינת הן עדשות צבע שמתאימות לכל אחת ללא בעיית ראייה שרוצה להקנות מראה טבעי ייחודי ויפה לעצמה – בעדשות אלו נשתמש לצורך שינוי קוסמטי בלבד לשיפור\שינוי צבע העיניים.

בחלק הצבעוני בעין שלנו (קשתית) אם תביטי קרוב תראי נקודות צבעוניות נקודות אלו בשילוב עדשות צבע טובות יוצרות צבע אחר טבעי כאשר מרכז העדשה לא מכסה את האישון ולא צובע בכהה את המבט כולו.

מי את רוצה להיות היום?

ובכן, מי את רוצה להיות היום? בעוד שצבע העדשות שתבחרי עשוי להיות מושפע מצבע השיער שלך ומגוון העור שלך, בסופו של דבר, את תהיי זו שתחליט אם זה הזמן והיום להיות נועזת אלגנטית או מאופקת .

יש לזכור כמה כללים בסיסיים!

לעיניים בהירות:

כדי לשמור על מראה טבעי, אך כדי להעצים את מה שכבר יש לך, לכי על גוון שיפור – תבחרי משהו שיוסיף עושר לצבע הטבעי שלך אבל שתשארי את באופן הכי טבעי. כך אנשים סביבך יתמקדו בעיניים שלך אבל לא בשאלה האם היא לובשת או לא לובשת עדשות צבעוניות?

אם את במצב רוח להוסיף רוח דרמתית קלילה (ולמה לא ?!) תבחרי בעדשות בצבע חם , חום בהיר זוהי אופציה מעולה.

כך תוספי קצת נועזות למראה שלך ותוגדרי כבחורה שלא מפחדת לבלוט במובן החיובי ליד כולם.

לעיניים כהות: גוונים אטומים הם לב העניין. רק בגלל שיש לך עיניים כהות, זה לא אומר שהאופציה היחידה שלך היא דרמה גבוהה ואפקט בולט .

תבחרי טון בגוונים בהירים יותר מהצבע הטבעי שלך. עיניים חומות? בחרי חום דבש.

עבור אותם ימים ולילות שבהם את רוצה להיות זו שמושכת את כל תשומת הלב הנכונה, תבחרי עדשות צבעוניות עזות – ירוק, סגול או כחול.  בחירה כזו לגמרי תבלוט יפה בעדשת המצלמה.

כל בוקר תוכלי להחליט מהו הלוק היומי שלך לפי העדשות שתבחרי, ובשילוב נכון עם ריסים מטופחים ועיפרון גבות את תרגישי פשוט נפלא.