ריסים מלאכותיים: תוספת נהדרת ליצירת אורך מרשים

תיק איפור
כל יום כשאת קמה ומתארגנת לעבודה, ללימודים או סתם ליום של פנאי, מגיע לך להיראות במיטבך.

בשוק האיפור והטיפוח כיום קיימות מגוון אופציות לשדרוג המראה החיצוני שלך. כל אחת יכולה למצוא את המוצרים שיתאימו לה לפי איכות, מראה, זמן השקעה, תקציב ועוד. אחד המוצרים שהפכו לטרנדיים ביותר בשנים האחרונות הוא ריסים מלאכותיים. אז מהם הריסים המלאכותיים האלה וכיצד ניתן להתאים אותם למראה הטבעי שלך?

מהם ריסים מלאכותיים?

ריסים מלאכותיים הם מוצר שנועד לעבות ולהאריך את קו הריסים שלך. מדובר בתוסף איכותי שניתן להדביקו על העפעף כך שהוא משתלב יחד עם הריסים הקיימים. הריסים המלאכותיים נועדו לשימוש יומיומי, כלומר להדבקה בבוקר ולהסרה בסוף היום. 

עובדה מעניינת, היא שהריסים המלאכותיים היו בשימוש לראשונה ב-1916 בצילומים לסרטי קולנוע שונים. באותה תקופה הקולנוע היה אילם והבעות פניהן של השחקניות היו חשובות מאוד להבנת העלילה. לכן החליטו להדגיש את עיניהן באמצעות ריסים מודבקים.

למה להשקיע בריסים מלאכותיים?

הבלטת העיניים היא אלמנט מאוד חשוב במראה הפנים שלנו. הריסים שלנו ממסגרים את העיניים ולכן בעזרת טיפוח נכון של ומדויק אפשר ליצור אפקט מקסימלי. בנוסף, ככל שהעיניים מוארות ופתוחות יותר, כך הן מורידות דגש מאלמנטים אחרים בפנים שלנו, ויכולים לחסוך לנו זמן והשקעה באיפור הפנים.

איזה סוגים של ריסים מלאכותיים קיימים?

הריסים המלאכותיים מגיעים בגוונים, אורכים וצפיפויות שונות. כך ניתן להתאים אותם לריסים הטבעיים שלך. בנוסף, את יכולה לבחור בדיוק את מראה הריסים בו את מעוניינת. למראה דרמטי יותר את יכולה לבחור בריסים ארוכים, למראה נקי יותר בריסים עם צפיפות בינונית ועוד.

גם החומר ממנו הריסים המלאכותיים עשויים משתנה ממוצר למוצר. קיימים ריסים מחומרים סינתטיים, וכאלה משיער אדם. ניתן לבחור איזה ריסים מתיישבים לך טוב יותר על העין.

קיימים גם ריסים מעוצבים יותר, שיכולים להתאים לחג פורים או למסיבות. מדובר בריסים עם עיטורי אבנים וקריסטלים, ריסים בעלי צבעים בוהקים, ריסים מנצנצים ועוד. ריסים אלה יכולים ליצור מראה דרמטי וכיפי ולהבליט את פנייך בכל מאורע.

מהם היתרונות והחסרונות של ריסים מלאכותיים?

יתרון משמעותי עבור מוצר זה הוא שכל אחת יכולה להדביק אותם, וזאת בניגוד לאופציית הלחמת ריסים – תהליך שרק קוסמטיקאיות שמוסמכות להלחמת ריסים מורשות לבצע. 

עוד יתרון הוא התוצאות הנהדרות אליהן ניתן להגיע באמצעות הדבקה נכונה ומדויקת. מסקרה היא מוצר טוב ואיכותי, אבל ריסים מלאכותיים מייצרים אפקט משמעותי יותר.

מבחינת זמן השקעה, הדבקת המוצר אינה דורשת זמן רב ומיומנות רבה מדי. כל אחת יכולה להתאמן על כך ובקלות לבצע את הפעולה הסאת על בסיס יומיומי ובמהירות רבה.

יתרון נוסף הוא שריסים מלאכותיים יכולים להיות פיתרון לטווח הקצר או לטווח הארוך, תלוי בבחירתך. מאחר ואת מדביקה ומורידה אותם את יכולה לשים אותם ביומיום או לשמור אותם רק לאירועים מיוחדים.אך קיים חסרון שעליכן להיות מודעות אליו והוא שלעיתים הדבק בו משתמשים להדבקה עלול ליצור תגובות אלרגיות או דלקות. במידה ודבר זה קורה, יש להסיר את הריסים והדבק באופן מיידי ולשקול להחליף לדבק מסוג אחר או לשיטת תוספות ריסים אחרת.

כיצד להתאים את הריסים המלאכותיים למראה שלך?

כל אחת יכולה למצוא את הריסים המלאכותיים שמתאימים למראה המבוקש שלה. אם העיניים שלך בולטות באופן טבעי, כדאי למצוא ריסים בעלי אורך קצר יותר כדי לא ליצור מראה מוגזם מדי. אם את סובלת מדילול ונשירה באיזור הריסים, אפשר להתאים לך ריסים עבים ובעלי צפיפות רבה יותר כדי לחפות על החסר. 

עוד דוגמא להתאמת ריסים היא לנשים בעלות גוון שיער בהיר. במקרה כזה לרוב כדאי ללכת על ריסים בצבעים בהירים יותר, כדי שהריסים ייראו אותנטיים.

כיצד משתמשים בריסים מלאכותיים?

את הריסים המלאכותיים יש להדביק אך ורק עם דבק מותאם ומיוחד, כדי למנוע פגיעה בעיניים שלך. את הריסים המלאכותיים יש לתפוס באמצע שלהם ועליהם למרוח פס דק ואחיד של הדבק. את ההדבקה כדאי להתחיל לבצע באמצע העין ולא מהצדדים. יש להצמיד את הריסים המלאכותיים בקירוב לריסים הטבעיים שלך ולתקן את הקו בהתאם לקו שלך. לאחר ההדבקה כדאי לחכות כחצי דקה כדי לתת לדבק להתייבש. במהלך היום כדאי להימנע ממגע עם העיניים כדי למנוע גירוי או הזזה של הריסים. בסוף היום יש להוריד את הריסים בעדינות מהעין.

איפה ניתן לרכוש ריסים מלאכותיים?

ניתן לרכוש ריסים מלאכותיים בחנויות הפארם והאיפור השונות. אפשר גם לרכוש ריסים מלאכותיים בחנויות אונליין שמיועדות לאיפור, טיפוח ויופי. רכישת קוסמטיקה אונליין היא נוחה ומהירה והמוצרים שתרכשי יוכלו להגיע בצורה יעילה לכל מקום שתחפצי בו. 

איזה מוצרים נוספים ניתן לרכוש לשדרוג מראה העיניים שלי?

ריסים מלאכותיים הוא לא האלמנט היחיד להבלטת העיניים שלך. קיימים בשוק מוצרים רבים שניתן להשתמש בהם ביחד או לחוד, כגון עדשות צבעוניות, צלליות לעיניים ועוד. לדוגמא, מסרק גבות הוא אביזר פשוט שנועד לסדר את הגבות שלך. הגבות תוחמות את העיניים וממסגרות את הפנים ולכן מסרק גבות יכול לעזור מאוד למראה שלך.

מוצר נוסף שצובר תאוצה בשנים האחרונות הוא עדשות צבע. מדובר בעדשות מגע בצבעים טבעיים שמחליף את צבע העיניים המקורי שלך. כך את יכולה לבחור לשנות את גוון עינייך באמצעות עדשות בצבע כחול, ירוק או חום. עדשות צבע הן נוחות לשימוש ויכולות להתאים לכל אחת.

לסיכום

בין שלל האופציות לשדרוג מראה העיניים שלך, ניתן למצוא את הריסים המלאכותיים. הם מגיעים בשלל גוונים, אורכים ועובי ויש להם יתרונות רבים. יש לשים לב לאופן ההדבקה כדי לגרום להם להשתלב באופן טבעי בקו הריסים שלך. תהני!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *