שמן קיק לריסים בריאים וארוכים

שמן קיק לריסים
מדוע חשוב לשמור על הריסים שלנו? וכיצד ניתן לטפל ולטפח אותם בצורה האיכותית ביותר תוך כדי שמירה על מראה טבעי? הנה ההמלצות שלנו בנושא.

לריסים יש קודם כל תפקיד ביולוגי. הם קיימים כדי לשמור על העיניים מפני גורמים רבים: לכלוך, אבק, מים או כל דבר אחר שעלול להפריע לראייה ולתפקוד היומיומי. כמו כל חלק אחר בגוף האדם, הריסים עוזרים לחיות חיים טובים יותר ולכן כדאי להתייחס אליהם בדאגה ולשמור עליהם בריאים.

בנוסף למטרה הטבעית של הריסים, הם משחקים תפקיד ראשי בהצגת המראה החיצוני. ריסים עבים וארוכים מדגישים את העיניים וימשכו את כל תשומת הלב אליכן! 

מסיבות אלה ואחרות, נשים רבות משתמשות במוצרים קוסמטיים על מנת להגדיש את הריסים ולהקנות להם מראה בולט יותר. ישנם טריקים רבים של איפור שנועדו ליצור אשליה של צורת עין שונה או מבנה פנים אחר. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בעיפרון גבות או כל שיטה אחרת, שכן רובן כוללות גם שינוי של מראה הריסים שיתאימו ללוק. 

כדי להתאים את מראה הריסים ללוק הרצוי יש שיטות רבות, את רובן אתן בטוח מכירות. לכל המוצרים הקוסמטיים המלאכותיים להארכת הריסים יש יתרונות וחסרונות. וכל אחת משתמשת בהם לפי הנוחות שלה, התוצאות הרצויות לה והשילוב שלהם בשגרה היומיומית שלה. 

יש כאלה שיש להן זמן בבוקר לשים מסקרה, יש כאלה שתמיד מאחרות לכל מקום ולכן יעדיפו הלחמת ריסים של "פעם אחת ודי". מי שרוצה מראה טבעי יותר תלך על ג'ל שקוף לריסים בשילוב עם עיפרון גבות כאייליינר, ומי שרוצה מראה גלאם תדביק ריסים מלאכותיים. מי שלא רוצה להתעסק עם הטכניקות של ריסים מלאכותיים תמצא את הפיתרון הנוח של ריסים מגנטיים

יש דבר אחד המשותף לכל אחת מהן – הן יוכלו לשפר את השיטה שהן משתמשות בה באמצעות שימוש בשמן קיק לריסים. כולן יכולות להרוויח משימוש בשמן קיק לריסים ולשפר את המראה באופן טבעי לחלוטין, שלא דורש זמן רב. תוכלו למצוא יתרונות בשמן קיק לריסים אפילו אם יש לכן את המסקרה הכי טובה בעולם!

מה זה שמן קיק לריסים?

אז מה זה השמן קיק הזה? מין שיקוי קסם לריסים בריאים וארוכים? ובכן… סוג של. אחרי שתשתמשו בו לאורך זמן, תוכלו להישבע שמעורב כאן קסם כלשהו. למרות ששמן קיק לריסים הוא טבעי לגמרי. 

המבנה הכימי של שמן קיק מאפשר לו לחדור את השכבה החיצונית העבה של העור, ולכן הוא יעיל בטיפול בבעיות שונות בעור. למרות שאין מחקרים מודרניים שמראים שהוא עוזר לצמיחת שיער, יש עדויות לשימוש בשמן קיק לטיפול בעור ובשיער עוד מהמאה ה-19. אז למרות שהוא נחשב "תרופת סבתא" במקרה הזה כדאי  בהחלט להקשיב לסבתות.

כאמור, השמן חודר את השכבה החיצונית של העור, וכך נותן לחות, ממריץ את זרימת הדם וגורם לייצור מואץ של קולגן. שיפור זרימת הדם וייצור הקולגן מזרזים את צמיחת השיער. לכן תוכלו להשתמש בשמן קיק לריסים גם על הקרקפת או על הגבות על מנת להאריך את השערות. 

למה עוד שמן קיק טוב? 

לשמן קיק לריסים יש גם תכונות אנטי דלקתיות והוא עשיר בויטמין E ונוגדי חמצון. כמו כן, מכיוון שהוא חודר את שכבות העור הוא עוזר לריפוי חתכים או כוויות.

כאמור, שמן קיק עוזר לא רק לצמיחת ריסים, אלא לצמיחת שיער באופן כללי. תוכלו להשתמש בו כחלק ממסכה לקרקפת או למרוח אותו על הגבות. בעזרת שימוש בשמן קיק לגבות, תוכלו להמעיט בשימוש בעיפרון גבות כדי למלא אותן, או שהתוצאות של שימוש בעיפרון גבות יהיו יותר בולטות ומודגשות, בדיוק לפי הטרנד האחרון באינסטגרם. 

למרות כל היתרונות, עדיין כדאי לשמור על זהירות בעת השימוש. יש להימנע ממגע בעיניים וכמו כן להימנע מבליעה של החומר. מריחה נכונה תוכל לעזרו לכם לנקוט באמצעי הזהירות.

מה הדרך הכי טובה לשים שמן קיק לריסים?

גם לכן יש איזה מסקרה ישנה ששוכבת בבית כבר שנים ואתן כבר לא משתמשות בה אבל משום מה היא עדיין במגירה ולא בפח? אם כן, אז קודם כל אתן חייבות לעשות סדר. דבר שני, רגע לפני הסדר שימו את המסקרה הישנה בצד. מברשות ישנות של מסקנה הן מעולות למריחה של שמן קיק לריסים ולגבות. תנקו את המברשת טוב טוב עם מסיר איפור ועם מים וסבון, וכך תוכלו לשים שמן קיק בדרך הכי יעילה ונוחה. 

כמובן שזו לא האפשרות היחידה, תוכלו להשתמש גם במקלון צמר גפן או מסרק לגבות. מכיוון ששמן קיק פועל על העור ולא על השערה עצמה, שימו לב שאתן מורחות אותו בבסיס הריס על העפעף. 

תוכלו לשים אותו לפני השינה ולשטוף פנים בבוקר, או לשים אותו בזמן שאתן שמות מסכת פנים ולהוריד הכל ביחד. לא כדאי לשים אותו בבוקר או ביחד עם מסקרה כי השמן עלול לגרום למראה של מסקרה מרוחה בסטייל של סרט אימה.

לעומת זאת, כן תוכלו להשתמש בשמן קיק בו זמנית עם ריסים מגנטיות. המגנט יחזיק למרות השמן, ואין שום סיכוי למראה מרוח או מוזנח. זהו אחד מהיתרונות הרבים שיש לשימוש בריסים מגנטיות על פני מסקרה רגילה. 

לסיכום, שמן קיק לריסים יכול לעשות פלאים אם משתמשים בו לאורך זמן ובדרך הנכונה. הוא טבעי לגמרי ובטוח לשימוש לפי ה-FDA האמריקאי. למרות שלא הוכח מחקרית שהוא עוזר, יש לכך עדויות רבות וידוע שנעשה בו שימוש נפוץ במהלך ההיסטוריה. כמו כן, לא משנה מה אתן בוחרות לעשות לריסים שלכן, שילוב של ריסים ארוכים ועבים עם עדשות צבעוניות ישלים לכן את הלוק. אז בהחלט תשקלו שימוש בעדשות צבעוניות.