ציפורניים להדבקה: השיטה המהירה לציפורניים מטופחות ואופנתיות

ציפורניים ארוכות ומטופחות הן שיא האופנה בימינו. בין הזמרות הכי גדולות בעולם לשחקניות בינלאומיות, כולן עם ציפורניים ארוכות וסקסיות ובכן? גם אנחנו רוצות, מה לא? אז יש לנו סוד בשבילכן, לא מדובר בציפורניים טבעיות ואל תתנו לאף אחת לעבוד עליכן. בכל פעם שאתן רואות ציפורניים מעוצבות בצורה מושלמת ועם לק שאינו מתקלף ולו לשנייה, מדובר בציפורניים להדבקה. נכון, יש לא מעט נשים שדווקא בוחרות לעשות בנייה ולהשקיע לא מעט כסף (בלשון המעטה!), בכל שבוע שבועיים אצל המניקוריסטית, אבל בפועל? הרבה יותר משתלם להשקיע בציפורניים להדבקה, גם מכיוון שהעלות שלהן נמוכה משמעותית מבנייה, וגם מכיוון שאפשר בכל כמה ימים להחליף את הדוגמא ולהנות מלוק מטופח וחדש שתואם את הרצונות שלנו (שכפי שאתן וודאי יודעות משתנים לא מעט!).

אך מהן בכלל ציפורניים להדבקה?

ציפורניים להדבקה הן ציפורניים מלאכותיות העשויות מחומרים סינטטיים העמידים למים ואשר בטוחים לשימוש. הציפורניים מעוצבות בצבעים וצורות שונות כגון שפיץ, מניפה, עגולה, מרובע עגול, שקד, בלרינה, ועוד, ובמגוון עשיר של צבעים וקישוטי ציפורניים מובחרים לבחירתכם (כגון אבנים, צורות מונוכרוניות, נצנצים ועוד!). כל ערכת ציפורניים מגיעה עם סט של אורכים ורוחביים שונים בהתאם לכל אצבע (בדיוק כפי שהציפורניים הטבעיות שלנו גדלות ושונות ברוחבן ובגודלן אחת מהשנייה), כאשר שיטת ההשמה של הציפורניים היא על ידי דבק מיוחד שמסייע לקבע את הציפורן המלאכותית על פני הציפורן הטבעית שלנו.

מהן היתרונות של ציפורניים להדבקה?

ציפורניים להדבקה יכולות לספק יתרונות כמו הארכת ציפורניים קצרות, חיזוק ציפורניים חלשות ושיפור המראה של ציפורניים טבעיות. כמו כן, הן גם מעניקות משטח רחב, חלק ואחיד למריחת לק או לחילופין עבור עיצובים מורכבים יותר. לא פחות חשוב, בואו נודה באמת, לא לכולנו יש ציפורניים יפות, ובמיוחד אלה שנוהגים לקסוס ציפורניים (תסלחו לנו טוב?) והציפורניים המלאכותיות ובפרט אלו שנועדו להדבקה מהירה, מעניקות פתרון מהיר לבעיה ובעיקר פתרון אסתטי. חשוב לומר! למרות שציפורניים להדבקה עשויות מחומרים איכותיים וידידותיים לשימוש, אם הנכן סובלות מפטרת בציפורניים רצוי מאוד להימנע מהדבקת ציפורניים, מבנייה ואף מלק, וחשוב לקבל טיפול רפואי.

חברת Lash-Cosmetics: מבחר מרהיב של ערכות ציפורניים להדבקה

מעוניינות בציפורניים להדבקה? באתר של חברת Lash-Cosmetics תוכלו למצוא מבחר עצום של ערכות ציפורניים בדוגמאות, עיצובים ואורכים שונים, ובמחירים אטרקטיביים מאוד. חברת לאש-קוסמטיקס דוגלת במוצרי טיפוח איכותיים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, כאשר כל המוצרים מאושרים על ידי משרד הבריאות ותחת תנאים מחמירים. הערכות השונות מגיעות עם הדרכה קלה ומהירה ליישום ההדבקה, ואף ניתן להזמין משלוח מהיר עד הבית. אז הנכן מעוניינות בשדרוג מראה הציפורניים שלכם? חבל להתחייב לבנייה, ובעיקר אם זוהי פעם ראשונה שלכן ואנכן בטוחות שציפורניים מלאכותיות הן עבורכן. מילה שלנו? ברגע שתראו את התוצאה הסופית תבינו למה זה הפך לטרנד בינלאומי. כך או כך, נשמח לעמוד לרשותכן בכל עת ולספק לכן את המוצרים היוקרתיים שלנו.

ראו עוד: עדשות צבע