ציפורניים להדבקה מהירה ולאסתטיקה יומיומית

עיצוב ציפורניים זה כבר ממזמן לא רק עניין של טיפוח, נהפכו, בימינו ציפורניים מעוצבות הן אומנות, הצהרה, ובעיקר טרנד עולמי. אכן כן, בין אם מדובר בלק, בנייה, או ציפורניים להדבקה, דבר אחד ברור לחלוטין, מראה הציפורניים שלנו לא פחות חשוב מהלבוש, איפור, ועיצוב השיער. אממה, אם נודה באמת, לא לכולנו יש ציפורניים טבעיות יפות, לאף אחד אין זמן או חשק לחדש את הלק כל יומיים, ובנייה אצל הקוסמטיקאית כרוכה בהוצאה קבועה ולא מבוטלת. ובכן, בדיוק לשם כך יש ציפורניים להדבקה, שגם מעניקות לנו מראה מושלם ומטופח, וגם חוסכות לנו הרבה זמן וכסף.

אך מהן בכלל ציפורניים להדבקה?

ציפורניים להדבקה הן ציפורניים מלאכותיות אשר מודבקות על הציפורן הטבעית שלנו, והן עשויות מחומרים איכותיים העמידים למים, ומחומר UV ששומר על הברק ועל מראה הציפורן. שיטת ההדבקה היא מאוד פשוטה לביצוע, ובעזרת דבק ייעודי ניתן לקבע אותן באופן מדויק על פני שטח הציפורן שלנו, ואף לשייף אותן ולעצבן. הערכות של ציפורניים להדבקה מגיעות עם חמישה גדלים המותאמים לכל ציפורן, וקיים מבחר אדיר של צורה, צבע, ודוגמאות, לרבות ציפורן שפיץ, מניפה, עגולה, מרובע עגול, שקד, בלרינה, ועוד.

מה היתרון של ציפורניים להדבקה?

ובכן, כיוון שהציפורניים שלנו גדלות בכל יום, מהר מאוד נוצר רווח בין העור לבין תחילת הלק או הבנייה, ובמהרה נוצר מראה מוזנח. לעומת זאת, עם ציפורניים להדבקה ניתן להסירן בקלות ברגע שמתחיל להיווצר הרווח הזה ולהדביקן בשנית בצורה מדויקת. מעבר לכך, ציפורניים מלאכותיות אינן כרוכות בהוצאה כבדה, וניתן להחליף דוגמא וצבע בכל עת ובאופן עצמאי ללא צורך בקוסמטיקאית. כמו כן, קיים מבחר מרהיב של עיצובים ודוגמאות מוכנות, ככה שניתן להתאים את העיצוב למראה הכללי שלכם, לאירוע מסוים, או לסגנון האישי. לא פחות חשוב, יתרון משמעותי מאוד זה שהציפורניים עמידות למים וניתן להיכנס איתן לים ולבריכה ולבצע פעולות נוספות הכרוכות במגע עם מים.

חברת LASH COSMETICS: ערכות של ציפורניים מודבקות

באתר של חברת LASH COSMETICS תוכלו למצוא מבחר משובח של ערכות ציפורניים מודבקות, ובין אם אתן מעוניינות במראה סולידי או דווקא שואפות למראה אקסטרווגנטי, אנו מבטיחים לכם שתמצאו את הערכה המושלמת עבורכן. כמו כן, לא רק שתוכלו לרכוש ציפורניים בעיצובים שונים וקישוטי ציפורניים מובחרים כגון אבנים, צורות מונוכרוניות, נצנצים ועוד, אלא גם תוכלו לעשות זאת במחירים אטרקטיביים במיוחד שיחסכו לכן את הוצאה כבדה אם אתן נוהגות לעשות בנייה. חשוב לומר, למרות שהציפורניים המלאכותיות עשויות מחומרים ידידותיים לשימוש והינן בעלות אישור של משרד הבריאות, במידה והנכן סובלות מפטרת בציפורניים או זיהומים אכן רצוי להימנע מהדבקה, או להתייעץ עם מומחה רפואי בטרם השימוש. בנוסף, יש לפעול לפי ההנחיות ולהקפיד על הדבקה נקייה ואסתטית.