קעקועים זמניים: הגוף הקנבס המושלם

תגידו מה שתגידו על קעקועים, אין ספק שמדובר ב”מיצג” שמושך את העין. אומנות הגוף הייחודית הזו שכבר מלווה אותנו לאורך ההיסטוריה הייתה ונשארה מסקרנת בקרב רבים, ואפילו כיום בעידן הטכנולוגי, יש לא מעט אנשים ברחבי העולם שבוחרים לקעקע על עצמם סמלים, ציורים, מילים, ואלמנטים אומנותיים שמייצגים עבורם משהו אישי. אך לא רק, למעשה, אם תשאלו חובבי קעקועים, ייתכן ותשמעו מהם שהם בחרו להתקעקע כי הם פשוט חושבים שזו אומנות ושזה וויזואלית מרשים בעיניהם. אממה, עם כל הכבוד לקעקועים (ויש כבוד!), אי אפשר להתכחש לעובדה שהם דורשים מאיתנו מחויבות שלא בטוח שאנו מוכנים לה, מהסיבה הפשוטה שהם לא ניתנים להסרה באופן פשוט ומהיר, ושהסרתם בלייזר היא גם הליך כואב ולא נעים, וגם הליך לא זול. אז מה החלופה? קעקועים זמניים כמובן.

מהם קעקועים זמניים?

בעוד שקיימת סבירות גבוהה שכאשר אתם שומעים את צמד המילים “קעקועים זמניים” אתם מדמיינים את מדבקת הקעקוע הפשוטה של הילדים, אין זה מדויק. למעשה, קעקועים זמניים הם האלטרנטיבה המושלמת עבור אנשים שמאוד אוהבים קעקועים אך לא מוכנים להתחייב לקביעות שלהם. מדובר ב”מדבקות” איכותיות במיוחד עם מבחר עצום של עיצובים ודוגמאות, שכאשר מיישמים אותם על העור הם נראים ממש כמו קעקועים אמיתיים, רק שניתן להסירם בקלות. מעבר לכך שהם עולים הרבה פחות מקעקוע רגיל, וחוסכים לנו את ההליך הפחות נעים של החדרת הדיו עם המחט, הם גם מאפשרים לנו להתחדש בכל פעם בדוגמא חדשה של קעקוע שזה כשלעצמו נהדר למי שאוהב שינויים ולא מסוגל להביט בכל יום באותו דוגמא.

כיצד מיישמים על העור קעקועים זמניים?

בקלות רבה! כל מה שעליכם לעשות זה לבחור את האזור הרצוי ולהצמיד את המדבקה היטב על עור יבש ונטול קרמים, ובעזרת מטלית לחה פשוט “לנגב” בעדינות את שכבת הנייר העליונה בתנועה חוזרת וקבועה. לאחר שעשיתם זאת, יש להסיר בעדינות רבה את שכבת הנייר, להמתין כמה דקות שהקעקוע יתייבש, ולהנות מהקעקוע החדש והזמני שלכם. לא יצא כמו שקיוויתם? קחו מגבת עם טיפת שמן או אלכוהול והסירו את הקעקוע מהעור.

קעקועים זמניים של חברת Lash-Cosmetics

חברת Lash-Cosmetics שמתמחה במוצרי ביוטי, טיפוח ואקססוריז מעמידה לרשותכם מבחר עצום של קעקועים זמניים איכותיים, כאשר כל הקעקועים עשויים מחומרים ידידותיים ובטוחים לשימוש ועומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות. הקעקועים מגיעים במבחר גדלים, צבעים, ודוגמאות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד, כך שבין אם מתחשק לכם להחליף כל יום קעקוע, ובין אם פשוט מתחשק לכם לבחון כיצד ייראה עליכם קעקוע אמיתי או היכן כדאי לכם לעשות אותו (מומלץ מאוד!), מדובר בהצעה משתלמת למדי. כך או כך, קעקועי הגוף האיכותיים של החברה הם הפתרון המושלם כדי להנות מהאפקט של קעקועים ולשדרג את המראה בדרך מהירה וקלה לשימוש ללא מאמץ או כאב, והכי חשוב? ללא חרטות.

ראו עוד: ריסים מגנטיים