קעקועים זמניים: להנות מההווה מבלי לחשוב על מחר

קורה לכם שאתם מסתכלים על תמונות ישנות וחושבים לעצמכם “מה חשבתי לעצמי?” כנראה שכן, כי זו תופעה שכיחה ונפוצה כמעט אצל כולם. אממה, אם רגע תעצרו ותענו על השאלה שלכם, התשובה לכך תהייה מאוד פשוטה: אהבתם את זה. אהבתם את הסגנון לבוש, אהבתם את התספורת/תסרוקת, ואהבתם את התוצאה של הבחירה שלכם באותו רגע. אכן כן, אין מה לעשות, במהלך השנים הדעות שלנו משתנות, הטעם שלנו משתנה, וגם הסגנון שלנו משתנה, ומה שהרגיש לנו נכון בעבר, לא בהכרח מרגיש לנו הולם בהווה. בדיוק מהסיבה זהו, כשמדובר בקעקועים קבועים, רבים חוששים מהחרטה שייתכן ותרים את ראשה בעתיד. אז מה הפתרון למי שבכל זאת אוהב את אומנות הגוף המרהיבה הזו? התשובה היא קעקועים זמניים שמצד אחד יעניקו לכם בהווה את המראה שאליו אתם שואפים, ומצד שני מורידים מהפרק את הקביעות שלהם. שלא תבינו אותנו לא נכון, קעקועים זה דבר יפיפייה, ויש לא מעט שבוחרים לעשות קעקועים קבועים ללא פחד וללא חרטות וזה נהדר. אך לאלה מאיתנו שפחות שלמים עם הרעיון של “קבוע” או פחות מסוגלים להתחייב לכך, קעקועים זמניים זה הפתרון האולטימטיבי.

אך מהם קעקועים זמניים?

קעקועים זמניים הם טכניקת “הדבקה” של וויזואליים המייצרים מראה זמני של קעקוע. מדובר בהדפסים ייעודיים המגיעים במבחר עצום של עיצובים ודוגמאות, אשר היישום שלהם על העור הוא זמני בלבד, והתוצאה היא הדמיה כמעט זהה של קעקועים אמיתיים. כמו כן, מעבר לעובדה שניתן להסירם בקלות רבה, העלות שלהם היא הרבה (הרבה!) יותר נמוכה מההליך של קעקוע קבוע, אז עבור מי שבגלל נמנע מקעקועים כי הוא חושש ממחטים (החדרת הדיו עם המחט) מדובר באלטרנטיבה מצוינת. לא פחות חשוב, עם קעקועים זמניים ניתן להתחדש בכל יום בקעקוע חדש, או לחילופין את המראה של קעקוע לפני שבוחרים לעשות אחד קבוע.

מהי טכניקת היישום של קעקועים זמניים?

ראשית, לפני שמתחילים, חשוב להקפיד שאזור הגוף המיועד יהיה יבש ונטול קרמים ושמנים. לאחר מכן, יש לקחת את המדבקה ולמקם אותה היטב על שטחו של העור, ולנגב בעזרת מטלית ובעדינות את שכבת הנייר העליונה בתנועה חוזרת וקבועה. לאחר שביצעתם זאת לכמה דקות טובות, יש להסיר באיטיות ובזהירות את שכבת הנייר העליונה שעל גבי המדבקה ולהמתין כמה וכמה רגעים שהקעקוע יתייבש. לא התחברתם? אל דאגה, פשוט השתמשו במגבת לחה (ורצוי עם טיפת שמן או אלכוהול) והסירו את הקעקוע.

חברת :Lash-Cosmetics קעקועים זמניים באיכות גבוהה

הקעקועים של חברת Lash-Cosmetics מגיעים במבחר נהדר ומגוון של גדלים, צבעים, ודוגמאות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד, וחשוב מכך, כל הקעקועים של החברה עשויים מחומרים ידידותיים ובטוחים לשימוש ועומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות. חברת Lash-Cosmetics רואה באיכות המוצרים שלה ערך עליון, ומקפידה בכל עת להעמיד לרשותכם מבחר מרהיב וחדשני, ושירות משלוחים מהיר בכל הארץ.

ראו עוד: ריסים מגנטיים