ריסים מגנטיים – למראה ממגנט

קווין ריסים - ריסים מגנטיים
אם עוד לא שמעתן על הטרנד החדש של ריסים מגנטיים, אז כדאי לכן להתעדכן, להזמין את הריסים המגנטיים שלכן, ולהתחיל לעשות עיניים…

לפני שנצלול לתוך הסיבות לריסים מגנטיים ולמה להזמין אותם עכשיו מלאש קוסמטיקס, בואו נסגור קודם סוגיה חשובה: ריסים מגנטיים? או ריסים מגנטיות?

ובכן, ריס זה זכר. זה מה שקובע. אבל גם מגנט זה זכר… כך שאין כל סיבה לומר "ריסים מגנטיות" אלא בצורה הנכונה – ריסים מגנטיים.

אכשיו משהסדרנו נקודה חשובה זו, ניתן להמשיך…

ריסים מגנטיים – למה צריך אותם?

דמיינו סצנה "הוא עובר מולה, זורק בדל סיגריה ומכבה עם המגף, היא מבחינה בו ומעפעפת.." כמה סצנות כאלה אתם מכירים מהסרטים? מהיום יום? לריסים שלנו יש יכולת להעביר מסר. הם ממסגרים  את העין ומוסיפים לה עומק ודרמה. אנחנו הנשים מתעסקות איתם לא מעט. צובעות, מברישות, מעבות, מעגלות, מאריכות ויודעות טוב טוב למה. ריסים בתרבויות רבות נחשבים סימן ליופי. מעבר ליופי, יש להם גם תפקיד ביולוגי בריאותי של שמירה והגנה על העין.

FUN FACT – הריסים רגישים למגע ומהווים אמצעי התרעה לקיומו של עצם הנמצא קרוב לעין.

זה לא סיפור חדש ומזה זמן רב עולם הקוסמטיקה מנסה לייצר פתרונות להדגשת הריסים. בין אם הם קצרים וחסרי מעוף, בהירים וכמעט לא נראים לעין או שלא נדע – דלילים. החל ממסקרות למיניהן בשלל הבטחות ועד להדבקת ריסים מלאכותיים בשיטות שונות. כל אלו גוזלים לנו זמן יקר בהתעסקות סביב הריסים, שלא לדבר על כך שאם יורד עלינו גשם אנחנו מיד נמסות בשחור. אז קבלו את הבשורה החדשה בעולם הריסים והביוטי- הריסים המגנטיים.

ריסים מגנטיים מה זה בכלל

אם חלק משגרת הטיפוח היומיומית שלך כוללת גם צביעה, הדגשה, הדבקה והתעסקות עם הריסים על מנת לשוות להם מראה מלא, ארוך אך גם טבעי עד כמה שניתן, זה הזמן להפסיק למרוט שערות. זכרי ששיער הריסים גדל לאט יותר משאר שערות הגוף. ריסים מלאכותיים בשיטת ההדבקה, מעבר להתעסקות הדביקה והמסורבלת, עלולים לגרום למריטה של הריסים בזמן הההסרה. לא חבל? בטח חבל. ללאש קוסמטיקס יש פתרון לסרבול. הלהיט הרותח של הריסים – הריסים המגנטיים. הם מאפשרים מראה טבעי, בכל גוון או אורך על פי מבנה פנייך. הטכנולוגיה של הריסים המגנטיים  מבוססת על ננו מגנטים הנמצאים בבסיסם של הריסים והם נתפסים אחד לשני ממש כמו סנדוויץ. כאמור כל זה נעשה ללא דבק, בלי סיכון לתגובה אלרגית, לתלישת ריסים וכל שאר הרעות החולות שבגללן נשים נוטות להימנע משימוש בריסים מלאכותיים.

למה עדיף להשתמש בריסים מגנטיים

כפי שכבר אמרנו, הריסים הם חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח של רובינו. אחרי המייק אפ, הסומק, האודם והצלליות, האיפור לא גמור אם לא הדגשתן את הריסים. כי הרי לא ניתן לשום חלק בפנים שלנו להישאר חסר טיפול לפני יציאה מהבית לעבודה, לסיבוב שופינג ובטח שלא לבילוי. ישנן נשים שיסתפקו במסקרה, אך זו עלולה להימרח וללכלך. כמה פעמים מצאת את עצמך מנקה בעדינות עם מקל אוזניים, גוש שחור שאיבד את דרכו ומצא עצמו על הלחי שלך אחרי שכבר פינקת אותה בסומק. או שפשפת את העין ונזכרת בבעתה שסביר להניח כי מרחת את כל המסקרה על הפרצוף ואת כנראה נראית עכשיו כמי שהשתתפה בקטטה. לא טוב. פתרון נוסף אך מיושן אלו הריסים המלאכותיים בהדבקה. אך הם כל כך מסורבלים, ומעבר לכך מהווים איום ממשי על המשך קיומם של הריסים הטבעיים שלך. בזמן הורדת הריסים המלאכותיים קיים חשש כבד שתסירי גם את הריסים הטבעיים שלך. כל אלו לא יקרו בשימוש בריסים מגנטיים. אלו אינם מבוססים על דבק או צבע ונמצאים במגוון צבעים ואורכים ובכך נותנים מענה יעיל לשדרוג הריסים שלך.

ריסים מגנטיים בלאש קוסמטיקס

בלאש קוסמטיקס אנחנו מתמחים ביבוא והפצה של מוצרי קוסמטיקה וביוטי מהשורה הראשונה. אנחנו דואגים להתעדכן ולהתחדש ולהביא ולכן את הצעקה האחרונה בתחום. בלאש קוסמטיקס ניתן למצוא ריסים מגנטיים במראה טבעי ללא צורך בהלחמות והדבקות. תוכלו לבחור מבין 4 קולקציות שונות, כל אחת עם אופי ונתונים מעט שונים, כך שכל אחת יכול למצוא מה שמתאים לה.

קבלו אותן-

דגם MISS ELEGANT- למילוי טבעי ועדין במראה טבעי, מתאימות ליום יום, לעבודה ולמכולת.

דגם PRINCESS- ריסים צפופים, ארוכים, עדינים אך מלאי נוכחות. מתאים למכולת אבל גם לאירועי חברה.

דגם DIVA- ריסים ארוכים, צפופים ומעוגלים. תלוי מה הסטייל שלך, אבל מומלצים לאירועים, חתונות וערב קריוקי.

דגם QUEEN- ריסים בעלי נוכחות גבוהה, ארוכים צפופים ומעוגלים. מומלצים לאירועים, חתונות, החתונה שלך, לאחות של הכלה וחמותה.

הריסים המגנטיים הם הצעקה האחרונה בתחום הריסים המלאכותיים. הם משמשים פתרון קסום להדגשת הריסים תוך כדי שמירה על הריסים הטבעיים שלך. הקולקציה מאפשרת לך לבחור את הצבע, האורך והצורה לקבלת המראה הרצוי. רוחב פס הריס המגנטי הוא כשלושת רבעי העין וזאת על מנת לאפשר מיזוג עדין וטבעי עם הריסים הטבעיים שלך.

לסיכום

אם רוצים ריסים מלאים ויפים שישלימו מראה מטופח ומלא נוכחות, מה כדאי להגיד, ריסים מגנטיים או ריסים מגנטיות?

הכי פשוט להגיד – לאש קוסמטיקס.