הדבקת ציפורניים או בניית ציפורניים? הבדלים ושיטות

בימינו, עיצוב הציפורניים זה הרבה יותר מעניין של אסתטיקה, אלא עניין של הצהרה אופנתית. הצבעים השונים, הצורות, העיצובים, וחומרי הגלם האיכותיים הם הדרך לשדרג את המראה שלנו, את הסטייל שלנו, וכמובן את הוויזואליות של כפות הידיים. כמו כן, בין אם אנחנו לא ממש אוהבות את צורת הציפורן הטבעית שלנו, נוהגות לגזוז ציפורניים, או פשוט סובלות מציפורניים חלשות ואכולות, הציפורניים המלאכותיות מציעות לנו מענה מושלם למראה אסתטי ומטופח. כיום יש שתי שיטות נפוצות במיוחד: ציפורניים להדבקה ובניית ציפורניים, ולא מעט נשים מתלבטות לגבי איזו שיטה עדיפה ומהם ההבדלים ביניהם. ובכן, לשם כך, קיבצנו את כל המידע שאתן צריכות כדי להחליט האם אתן טיפוס של הדבקה או טיפוס של בנייה, מוכנות? בואו נצא לדרך.

מהי השיטה של בניית ציפורניים?

בניית ציפורניים נעשית בעזרת ג'ל מיוחד שמעניק מראה טבעי. הג'ל עשוי מאקריל מונומר נוזלי ואבקת פולימר, והשילוב ביניהם מעניק את היכולת להאריך את הציפורן ולבנות את הציפורן בצורות שונות (מרובע, מעוגל, שפיץ, מניפה וכדומה).

מהם היתרונות והחסרונות?

ובכן, שיטת בניית ציפורניים מעניקה לכן ציפורניים חזקות ועמידות לטווח ארוך ומראה טבעי ואסתטי. כמו כן, מעבר לכך שהן עמידות למים ולחומרי ניקוי, הלקוחה תמיד מוזמנת לבחור בעיצוב או צבע חדש ובהתאמה אישית, הן מבחינת צבעים והן מבחינת דוגמאות. לעומת זאת, כפי שאתם רואים, שיטת הבנייה לוקחת זמן ואינה נותנת מענה מהיר מעכשיו לעכשיו, ומעבר לכך, כיוון שהציפורן הטבעית ממשיכה לגדול, נוצר רווח בין קו הבסיס לקו הבנייה וצריך פעם בכמה שבועות (ולפעמים פחות, תלוי ברצונות הלקוחה), להגיע למניקוריסטית ולתחזק את הבנייה, מה שמביא להוצאה חודשית קבועה.

אך מהי השיטה של הדבקת ציפורניים?

שיטה זו מבוססת על הדבקה מהירה של הציפורן המלאכותית על הציפורן הטבעית בעזרת דבק ייעודי חזק במיוחד אשר מסייע לקבע את הציפורן עד שבועיים.

מהם היתרונות והחסרונות?

הציפורניים המלאכותיות הינן חסינות למים וניתן להיכנס איתן לים ולבריכה מבלי חשש שיפלו,וההדבקה עצמה נעשית באופן מהיר ועצמאי כך שאין צורך להגיע למניקוריסטית, דבר שחוסך הרבה זמן וכסף.
אז מהו החיסרון? ובכן, בניגוד לבניית ציפורניים שניתן לבחור את הצבע ואת העיצוב של הציפורן בהתאמה אישית, הציפורניים המודבקות מגיעות בערכות מוכנות עם עיצוב קבוע מראש.

מעוניינות לרכוש ערכה של ציפורניים מודבקות?

LASH COMETICS מציעה לכן מבחר מרהיב של ציפורניים להדבקה במגוון צורות, צבעים, סגנונות ועיצובים. הציפורניים של LASH הן בעלות סיומות UV ששומרות על המראה הזוהר של הציפורן המלאכותית, והן מגיעות עם משייף מיוחד שאיתו ניתן לשייף את הציפורן לאורך ולצורה שבו אתן מעוניינות. מעבר לכך, לא רק שתהליך ההדבקה נעשה בקלות תוך כמה דקות ספורות, אלא מדובר בציפורניים עמידות למים שמיועדות לשימוש חוזר. כך או כך, אם אתן מעוניינות במראה ציפורניים מטופח ומרשים מבלי להוציא כל חודש כסף אצל הקוסמטיקאית, ערכת הציפורניים של LASH COSMETICS תעניק לכן מענה מושלם.