עדשות צבע עם מספר-תחליף זוהר וסקסי למשקפי הראייה

נסחבים עם המשקפיים כל היום? או אולי קצת נמאס לכם מהלוק הרגיל של עדשות הראייה הרגילות? ובכן, קיימת אלטרנטיבה נוספת, ולא אנחנו לא מדברים על ניתוח, אלא על עדשות צבע עם מספר. מי שסובל מקוצר ראייה יודע שלפעמים משקפי הראייה הם מטרד, אנו נוטים לאבד אותן, לשבור אותן, או פשוט להרגיש שהם לא משתלבים לנו עם הלוק, דבר שלעיתים פוגע לנו בתחושת הביטחון העצמי וחבל שכך. ועדיין, למרות שבימינו ניתן לעשות ניתוח עיניים בלייזר, לצערנו לא כולם עומדים בקריטריונים לניתוח, ואותם אנשים ממשיכים להיות תלויים בעדשות ראייה או משקפיים. ובכן, כדי שגם אנשים עם קוצר ראייה יוכלו להנות משינויים ומשדרוג המראה, כיום ניתן לרכוש עדשות צבעוניות מרהיבות המעניקות לוק טבעי, וכל זאת עם מספר. נשמע מעניין? בואו נמשיך.

ראשית, מהן עדשות צבע עם מספר?

כידוע לכם, המספרים של עדשות הראייה שלכם מייצגים דיופטריות (היחידות המשמשת למדידת כוח ההשתברות של עדשה), כאשר כל אחד צריך לקבל אבחון מדויק אצל אופטומטריסט לגבי המספר שנדרש לו. מדובר בתהליך שתקף גם עבור משקפי ראייה וגם עבור עדשות ראייה. אממה, בעוד שעד היום היו קיימת עדשות ראייה שקופות, כיום ניתן להזמין עדשות צבע עם המרשם המתאים לכם. עדשות הצבע מגיעות בצבעים וגוונים שונים וטבעיים, ומעבר לאפקט המרהיב שהן מעניקות למראה העיניים שלכם, הן גם משמשות לכם כעדשות ראייה לכל דבר ונושא.

שילוב מנצח: עדשות צבע עם מספר

לעיניים שלנו יש תפקיד חשוב ביותר והן מהוות את כלי הראייה שלנו. יחד עם זאת, העיניים הן לא רק “איבר”, אלא הרבה יותר מכך, ויש שיגידו שהן אחד הדברים היפים ביותר בגוף האדם
(ואם תשאלו אותנו הם צודקים!). העיניים שלנו מביעות חוכמה, ממזריות, רגש, והמון אלמנטים שהם שלנו ורק שלנו, ואנו נוהגים להבליט אותן, להדגיש אותן, ולעיתים גם להשוויץ בהן. ובכל זאת, בעוד שלכל צבע יש את היופי והייחוד שלו, רבים מאיתנו לא פעם חלמו על צבע עיניים אחר. אך למה לחלום שזה בהישג יד? בימינו קיימות עדשות צבע לעיניים שמיועדות לכולם וגם לאנשים הסובלים מקוצר ראייה. בחברת LASH COSMETICS ניתן לרכוש עדשות צבע עם מספר שגם מעניקות מראה טבעי ויפיפייה, וגם מהוות תחליף נהדר למשקפיים ועדשות ראייה. מדובר בשילוב מנצח עבור אנשים קצרי רואי שיכולים עכשיו להנות משני העולמות, בדיוק כמו כולם.

עדשות צבע עם מספר של LASH COSMETICS

כשמדובר בעדשות מגע, אסור בתכלית האיסור להתפשר על איכות. העיניים שלנו הן איבר רגיש שחשוף לחיידקים, דלקות, וזיהומים, וזה מאוד חשוב להבין מה אנחנו מכניסים לעין, ובמיוחד כאשר מדובר באנשים עם קוצר ראייה. לכן, חברת LASH COSMETICS שהינה מקפידה שכל מוצריה ללא יוצא מן הכלל יעמדו בתקנים המחמירים של משרד הבריאות, מזמינה אתכם להנות מעדשות צבע איכותיות עם מספר במבחר צבעים משגע.