ציפורניים להדבקה ללוק צבעוני ומודרני

בימינו, ציפורניים הן כבר לא “רק ציפורניים” אלא אביזר אופנתי, וכיום כבר לא הולכים עם ציפורניים כסוסות, קצרות, וחסרות נוכחות, אלא עם ציפורניים ארוכות, צבעוניות, ומלאות בסטייל. מדובר בטרנד שכבש את העולם, והעיצובים השונים והמרהיבים של הציפורניים הם לא פחות מאומנות. ובכן, אם לרגע הסתכלתן על הציפורניים שלכן וחשבתן לעצמכן “אבל איך?” אז התשובה היא ציפורניים להדבקה. מעבר לכך שמדובר בציפורניים איכותיות עם עיצוב מושלם ומוכן מראש, הן גם עמידות, חזקות, וניתנות להחלפה כשבא לכן להנות מעיצוב חדש. נשמע טוב, לא ככה? אז כדי שלא תבזבזו בכל שבוע כספים מיותרים אצל המניקוריסטית, כדאי שתכירו את הציפורניים להדבקה של LASH COSMETICS.

אז מהן ציפורניים להדבקה ומה היתרונות שלהן?

ציפורניים להדבקה הן ציפורניים מלאכותיות והן מגיעות בסטים של בעיצובים ודוגמאות שונות כגון ציפורניים כגון מרובעות, מניפה, שפיץ, בלרינה, אובלי, ועוד. הציפורניים עשויות מחומרי גלם איכותיים שמעניקים להן עמידות גבוהה ומראה זוהר, סקסי, ובעיקר אסתטי. בנוסף, בחברת LASH COSMETICS תוכלו למצוא מבחר עצום של צבעים, אורכים, ודוגמאות, מעיצובים אקסטרווגנטיים ועד עיצובים סולידיים ורכים. כמו כן, אחד היתרונות המובהקים של ציפורניים להדבקה זה שהן אלטרנטיבה איכותית אך הרבה פחות יקרה מבנייה. בעוד שלבנייה יש את היתרונות שלה, אי אפשר להתעלם מהעובדה שברגע שהציפורן מתחילה לגדול חשוב לחזור למניקוריסטית כדי לעשות מילוי, פעולה שנדרשת כל שבוע ובמאות שקלים. לעומת זאת, כשמדובר בציפורניים להדבקה, פשוט ניתן להסיר אותן ולהדביק אותן מחדש.

מה חשוב לדעת על הציפורניים להדבקה של LASH COSMETICS?

ובכן, הציפורניים להדבקה של LASH COSMETICS הינן חסינות למים כך שתוכלו בקלות לבצע פעולות הכרוכות במגע עם מים כגון מקלחת, שטיפת כלים, שחיי בים ובבריכה, וכן הלאה. בנוסף, הציפורניים עצמן מגיעות בערכות של 24 יח’ ציפורניים רב פעמיות במארז אבני קריסטל כאשר כל ערכה טומנת בתוכה דבק ציפורניים חזק ואיכותי שאינו מזיק לציפורן הטבעית, מדבקות ציפורניים (להדבקה ללא דבק), משייף ציפורניים, ומקלון לדחיפה וסידור הקוטיקולה טרם ההדבקה. כמו כן, הערכה כוללת הנחיות ברורות ומדובר בתהליך פשוט וקל לביצוע.

מוצרי הטיפוח של חברת LASH COSMETICS

מעבר לכך שחברת LASH COSMETICS מבצעת משלוחים בכל רחבי הארץ, ומקפידה שהמשלוח יגיע תוך 5 ימי עסקים, היא גם שומרת באדיקות על הסטנדרטיים הגבוהים ביותר, הן מבחינת איכות המוצר, והן מבחינת איכות השירות, והכל במחירים אטרקטיביים. לא פחות חושב, כל מוצרי החברה בטוחים לשימוש ועומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות, ובין מוצרי החברה האיכותיים תוכלו למצוא ציפורניים להדבקה לידיים ולרגליים, ריסים מגנטיים, קעקועים זמניים, ואקססוריז נוספים. חברת LASH COSMETICS מזמינה אתכם להנות ממוצריה היוקרתיים, ושירות הלקוחות של החברה ישמח להעניק לכם שירות אדיב ומענה מהיר לכל שאלה ונושא.

ראו עוד: עדשות צבע