ריסים מגנטיים לעיניים ממגנטות

בואו נדבר על ריסים. כן, ריסים! בשנים האחרונות הטרנד של ריסים ארוכים תפס וממשיך לתפוס תאוצה ואנחנו לגמרי בעד. בואו נודה באמת, העיניים שלנו הן כנראה האיבר הכי יפה שיש לנו, ולכן חשוב לנו להדגיש אותן. אנו עושות זאת עם צלליות, אייליינר, עפרונות, וכמובן מסקרה, וזאת כדי להדגיש אותן ולהעניק להן אלמנט “מושך לעין” (תרתי משמע!). ובכל זאת, לצערנו לא לכולם יש ריסים ארוכים ומרשימים באופן טבעי ולכן המסקרה לא תמיד יכולה להביא לנו את התוצאה הרצויה שהיא כמובן ריסים ארוכים ומעובים שיוצרים “מסגרת” מפוארת לעין. אז מה עושים? ובכן, בדיוק לשם כך יש ריסים מגנטיים שהם ריסים מלאכותיים שאנו מצמידים לריסים שלנו כדי להנות ממראה נשי, מטופח, ומרהיב. אך מהם ריסים מגנטיים והאם הם תחליף למסקרה? בואו נסביר.

אז מהם ריסים מגנטיים?

ריסים מגנטיים הם ריסים מלאכותיים שניתן להצמיד לריסים הטבעיות שלנו באמצעות מגנטים ובעזרת איילינר ייעודי שמגביר את עוצמת המגנט ומקבע את הריסים המלאכותיות על קו הריסים הטבעיים. למרות שריסים מלאכותיים הם אינם המצאה חדשה, בעבר היה ניתן להדביק אותם עם דבק מיוחד, פעולה שגם דרשה זמן רב לביצוע, גם לקחה זמן רב להסרה, וגם הובילה לדלקות וזיהומים בעיניים (העיניים שלנו הן איבר רגיש ולכן פחות מומלץ להשתמש סביבם בחומרים שונים כגון דבק). לכן, בעידן החדשני שלנו, שמאוד אוהב פשטות ויעילות, כבר לא צריך להתמודד עם ריסים מודבקים וניתן להשתמש בריסים מגנטיים שהם גם מאוד בטוחים לשימוש וגם מעניקים לריסים שלנו את המראה השופע והמוארך שתמיד חלמנו עליו.

כיצד “מדביקים” ריסים מגנטיים?

ראשית, לפני ההדבקה יש ליישם את שגרת האיפור שלכן ולהשאיר את הריסים לסוף. לאחר שסיימתן (ולפני ההדבקה!) יש למרוח מסקרה על הפינות הפנימיות והחיצוניות של הריסים הטבעיים שלכן, וזאת כיוון שהריסים המגנטיים מכסים אך ורק את הפינות החיצוניות של העין וחשוב שיהיה “חיבור” וויזואלי בגוון של הריסים הטבעיים והמגנטיים. לאחר מכן, יש למרוח את האייליינר (איילינר לריסים מלאכותיים מגנטיים בלבד!!) בקירוב לקו הריסים הטבעיים ולחבר קודם את הריסים המגנטיים לפינה החיצונית של העין, ורק לאחר מכן לפנימית.

טיפים חשובים ליישום ריסים מגנטיים:
ניקיון ואסתטיקה- כפי שכבר ציינו העיניים הן איבר מאוד רגיש וזה קריטי לשמור על ניקיון ואסתטיקה. אז רגע לפני שאתן מתחילות שטפו ידיים היטב, והקפידו לבצע את ההדבקה מעל משטח נקי, כך שאם ייפלו לכם הריסים מכף היד עדיין תוכלו להשתמש בהם בשנית מבלי לחשוש.
השתמשו באפליקטור מגנטי מקצועי- ובכן, כיוון שיש צורך בעדינות רבה ובריכוז, מומלץ להשתמש באפליקטור מגנטי שאליו מתמגנטים הריסים. האפליקטור יקל עליכן באופי משמעותי.
הימנעו ממריחת מסקרה על הריסים המגנטיים- לתשומת ליבכן, הריסים המגנטיים אינם זקוקים למסקרה, וכל חומר שתמרחו עליהם רק עלול להזיק ולפגוע בעמידות שלהם. כמו כן, לאחר הסרתם יש לשמור את הריסים במקום קריר ויבש, ובמיכל המקורי שלהם.

ראו עוד: ציפורניים להדבקה