קעקועים זמניים- אומנות גוף זמנית

קעקוע זמני שרבול שעון

חושבים לעשות קעקוע אבל חוששים להתחרט על כך לאחר מכן? מדובר בחששות נפוצות ולגיטימיות ביותר. אין מה לעשות, התחייבות לקעקוע קבוע זה משהו שלא כולם מוכנים לעשות, ואפילו שניתן כיום להסיר קעקועים בלייזר עדיין מדובר באופרציה לא פשוטה, יקרה, ודי כואבת. אז מה הפתרון? ובכן, לשם כך ניתן לעשות קעקועים זמניים ולהנות ממראה סקסי ומעניין שקעקועים מעניקים ללא צורך במחטים ובעלות הרבה (הרבה!) יותר נמוכה. מעבר לכך? תוכלו בכל פעם להנות מקעקוע אחר ולהתאים אותו לסגנון לבוש שלכם, לצבעים שונים, ובעיקר למצב רוח. נשמע מעניין? אז בואו נספר לכם עוד על כך.

מהם היתרונות של קעקועים זמניים על קעקועים קבועים?

לקעקועים יש כל כך הרבה משמעויות, הם מסמלים תרבויות, היסטוריה, וכמובן אומנות. יחד עם זאת, למרות היופי שבהם, תהליך ההתקעקעות עצמו הוא לא מאוד נעים והוא כן מאוד קבוע, מה שמונע מלא מעט אנשים לעשות אותם למרות הרצון העז שלהם. כמו כן, לקעקועים רגילים יש נטייה לדהות עם הזמן ולאבד את האפקט הראשוני המרהיב שלהם, ופן לא נשכח שגם העור שלנו מאבד מהאלסטיות הטבעיות שלו עם השנים, מה שלא תמיד הולך יד ביד עם קעקוע. זאת בדיוק הסיבה שלקעקועים זמניים יש יתרונות רבים. מעבר לעלות הנמוכה, ולחוסר הקביעות שלהם, ניתן לעשות קעקועים זמניים בזמן קצר וללא כאב ומאמץ, וניתן להסיר אותם בקלות כשהם מאבדים מהיופי שלהם. בנוסף, בימינו יש מבחר עצום ויפיפייה של קעקועים שונים בצבעים, דוגמאות וגדלים שונים, שאפשר בכל פעם לשנות סגנון, ולהנות מקעקוע אחר.

אז כיצד עושים קעקוע זמני?

קעקועים זמניים הם סוג של מדבקות ה”מודבקות” באמצעות מים. בשלב הראשון של התהליך חשוב מאוד ליישם את מדבקת הקעקוע הזמני על עור יבש נטול שמנים וקרמים, וזאת כדי שהמדבקה תשמור על אחידותה. לאחר מכן, יש להסיר את הניילון של המדבקה ולמקם אותה בצורה חלקה על העור. בשלב השני צריך לקחת מגבת או מטלית לחה ולהניח אותה בצמידות על גבי המדבקה כאשר מומלץ “לנגב” באיטיות ובתנועה אחידה וחוזרת את המדבקה במשך כחמש דקות. לאחר שהמתנתם (בסבלנות!) אפשר להסיר בעדינות ובאיטיות את המדבקה מן העור. כבר בשלב הזה תוכלו לראות את הקעקוע החדש, הזמני, והיפה שלכם, אך חשוב להמתין עוד כמה דקות שהקעקוע יתייבש. כמו כן, יש להימנע ממגע עם בגדים בדקות הללו ואין למרוח עליו דבר. לא אהבתם? קחו מגבת עם מים וסבון, שפשפו והסירו אותו.

ראו עוד: עדשות צבע