רוצה "ללבוש" את צבע העיניים שתמיד חלמת ואפילו להחליף אותו מידי פעם? עדשות צבע שנתיות – רואים שזה מתאים לך

עדשות צבע שנתיות
אנחנו חיים בעידן טכנולוגי. לחידושים ושיפורים טכנולוגיים יש השפעה על כל תחומי החיים שלנו, איך אנחנו נוסעים, איך אנחנו מבלים, איך אנחנו קונים, איך אנחנו מטפלים בעצמנו – הכל בעזרת טכנולוגיות שהולכות ומתקדמות. תחום הביוטי לא נשאר מאחור, וגם כאן הטכנולוגיה מאפשרת לנו דברים שלפני כמה עשרות שנים קשה היה לדמיין אותם. למשל – "להחליף" את צבע העיניים מתי שנרצה.

אצל נשים רבות, יש מתח בין הרצון לשמור על מראה מעודכן, לגוון, לשנות ולהפתיע, לבין החשש משינויים בלתי הפיכים או כאלה שלוקח זמן רב לחזור למצב המקורי.

אף אחת לא תהסס למדוד תכשיט או בגד, לנסות לסדר את השיער באופן שונה, או אפילו להחליף ולשנות את האיפור. מפני שאם המראה לא מוצא חן בעיניה אפשר פשוט להשיב את המצב לקדמותו תוך דקות.

בשינויים אחרים יש יותר היסוס – למשל, חמצון וצביעת השיער או תספורת קצרה מהרגיל, מפני שבמקרים אלה החזרה למצב הקודם עלולה לקחת חודשים.

וישנם תהליכים שהם בלתי הפיכים, כמו קעקועים, ניתוחים פלסטיים או איפור קבוע. במקרים האלה צריכה להיות ממש מוכנות מנטלית לנושא בגלל שהשינוי הוא בלתי הפיך.

אבל מה לגבי שינוי הצבע בעיניים?

שינוי צבע העיניים – האם זה בכלל אפשרי?

שינוי הצבע בעיניים נחשב עד לא מזמן למשהו שבוא כלל לא אפשרי. זו הרי תכונה מולדת, תלויה בגנטיקה, בולטת לכל ובלתי ניתנת לשינוי לא? ובכן – כבר לא.

מפנטזת על עיניים ירוקות? רוצה גוון חום דבש? חולמת על עיניים כחולות? התשובה עד לא מזמן הייתה – תמשיכי לחלום.

אבל כיום המצב השתנה, ההתקדמות הטכנולוגית בתחום הזה מתחילה בכלל ממענה לבעיה רפואית, כמו בתחומים רבים בעולם הקוסמטיקה.

ובאופן מפתיע, מדובר בשינוי מהסוג ההפיך. כזה שאפשר לנסות, ולהחליט במקום האם זה מתאים או לא, ואם לא, להשיב את המצב לקדמותו תוך שניות בלי שום השפעה.

עדשות המגע, אלה שבאו להחליף את המשקפיים, עם פתרון המאפשר לתקן את הראיה בלי להזדקק למשקפיים היושבים כל היום על האף הם הבסיס לטכנולוגיה שמאפשרת את שינוי צבע העיניים.

על בסיס אותם חומרים, ואותה טכנולוגיית ייצור, ניתן כיום לרכוש עדשות מגע שכל תפקידן הוא לשנות את צבע העיניים בדיוק לצבע שמתאים לך עכשיו.

היישום הוא פשוט וקל, המחיר שווה לכל נפש וכך אחת הפעולות הייחודיות והיוצאות דופן ביותר בתחום הביוטי – שינוי בצבע העיניים, מתאפשרת היום בקלות ולכל אחת בעזרת עדשות מגע צבעוניות.

עדשות צבע או עדשות ראיה?

למען האמת, לא קשה להבין את השימוש בעדשות מגע כעדשות צבע המאפשרות לך להציג צבע עיניים שונה, אבל מה קורה למי שזקוקה לעדשות מגע באופן קבוע לצורך תיקון הראייה, האם עדיין ניתן להשתמש בעדשות בצבעים?

התשובה היא – בוודאי.

למען האמת, למי שנוהגת להרכיב עדשות מגע המהלך אפילו קל יותר, מפני שהרכבת עדשות מגע היא כבר פעולה שנמצאת בשגרה שלה ולכן קל אפילו יותר לקבל את הרעיון, וכל מה שצריך לעשות הוא לבחור עדשות מגע צבעוניות עם מספר.

ומי שלא מרכיבה עדשות?

בין אם אינך מרכיבה עדשות מפני שהראייה שלך מושלמת, או שאת מעדיפה להרכיב משקפיים, עדיין אפשר להשתמש בעדשות מגע צבעוניות. פשוט בוחרים בעדשות צבעוניות ללא מספר ומרכיבים אותן בנוסף למשקפיים או ללא משקפיים.

עדשות בצבעים ללא מספר רק משנות את צבע העיניים ואינן משפיעות על הראייה. כמו משקפיים שהעדשות שלהן עשויות זכוכית שקופה ללא מספר כלל.

מה היתרונות של עדשות שנתיות?

עדשות צבע שנתיות, למי שאינה בקיאה בתחום עדשות המגע, הן עדשות שניתן להשתמש בהן במשך שנה שלמה.

אין הכוונה שניתן להרכיב אותן פעם אחת ולא להסיר כל השנה, אין עדשות מגע המתנהגות ככה ובכל מקרה אסור לישון עם העדשות.

כך שגם במקרה של עדשות מגע שנתיות יש להרכיב אותן כל בוקר ולהסיר אותן מידי ערב, אך ניתן להשתמש באותו זוג עדשות במשך שנה שלמה.

יש לכך מספר יתרונות.

ראשית, מכיוון שאלו עדשות המיועדות לשימוש למשך פרק זמן ארוך לעיתים קרובות ניתן למצוא אותן באיכות גבוהה יותר ובמגוון רחב יותר.

שנית, בשיקול הכלכלי, משתלם יותר לקנות עדשות שנתיות מאשר פתרון יומי, חודשי או שבועי.

פחות התעסקות – עדשות לתקופה קצרה מחייבות ביקורים תכופים יותר בחנות או הזמנות תכופות יותר באתר, מקום אחסון גדול יותר וככלל יותר התעסקות סביב הנושא.

וישנו גם הנושא הסביבתי – שימוש בעדשות שנתיות מייצר פחות אשפה ופסולת של האביזרים הנלווים. אל תחשבו על העדשות עצמן (שההשפעה שלהן זניחה), אלא על אריזות הקרטון, השפעת הייצור, המשלוח ועוד.

עדשות צבע שנתיות – מראה מעודכן, מינימום מאמץ

כשמדובר בעדשות צבע, גם כאן יש יתרון לעדשות השנתיות.

כמובן שכל היתרונות החלים לגבי עדשות מגע רגילות חלים גם כאן, אך במקרה של עדשות צבעוניות ישנם שיקולים נוספים.

בתחום הביוטי קיים מתח תמידי בין הרצון לשנות, לבין הרצון להישאר ב"מראה הנכון".

מצד אחד, למצוא מה הולם אותנו, מה הסגנון שלנו, מה מחמיא לנו – ולדבוק בקו הזה. ומהצד השני, להמשיך לגוון, לחדש ולרענן.

וכמובן, שאת כל זה נרצה גם לעשות במינימום מאמץ ומינימום התעסקות.

במקרה של שינוי צבע עיניים בעזרת עדשות צבע, חשוב לשמור על אותו המתח, לא להחליף צבע כל יום מצד אחד, אבל לשמור יכולת גיוון מסוימת.

לשם כך, דרושים לכל היותר מספר צבעים בודדים, ויש בהחלט נשים שצבע אחד נוסף לצבע הטבעי שלהן יהיו די והותר.

רכישה של עדשות צבע שנתיות מאפשרות לך לשמור על מגוון אפשרויות, בלי הצורך להחזיק מלאי גדול או להתעסק כל הזמן ברכישה.

מתחילים עם צבע אחד. אם אוהבים את השינוי אפשר להוסיף עוד צבעים בהמשך הדרך ולחדש רק אחת לשנה, ניתן ליהנות ממגוון עשיר של אפשרויות, ממראה מעודכן ומגוון – במינימום מאמץ.

עדשות צבע שנתיות בלאש קוסמטיקס

אצלנו בלאש קוסמטיקס ניתן למצוא באתר מגוון רחב של עשות צבע שנתיות, מהמותג המוביל DION.

תוכלי לבחור מבין מגוון עדשות DION בצבעי העיניים שתמיד חלמת, גווני ירוק, כחול או חום במספר רב של וריאציות למראה מיוחד המתאים לך בדיוק.